obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
 Onderwerp afdrukken
Missende zenders
jj1987
Gisterenochtend een hoop zenders plat. Na wat meldingen gezien te hebben op twitter dacht ik goh, ben dus niet de enige.
Rond 9 uur ineens alles terug. Echter Rtl8, BBC four, outtv, tv Gelderland werken nog steeds niet. Melding "deze service is tijdelijk niet beschikbaar". Navraag bij buren, ouders, vrienden en op het werk leverde hetzelfde resultaat op. Ook precies die zenders doen het niet!
Vandaag melding gemaakt bij webcare. Willen persé een monteur sturen ondanks de test bij de buren. Nee meneer ze moeten eerst zelf de klantenservice bellen en dan kunnen we t pas aanmelden als centrale storing. Dus kortom, woensdag komen ze de welbekende binnenhuis bekabeling weer eens doormeten. Die overigens 2 maanden terug ook is doorgemeten ivm de nog steeds openstaande storing van de lokale tv zender. Toen is de meting goed bevonden..... Krijg er langzaam aan een sik van. Nog meer mensen met storing op bovenstaande zenders?
 
2fast4u
ik ga caiway bellen en zeggen dat mijn buurman ook storing heeft..ooit van privacy gehoord? Iederen moet het zelf doen...Maar als die toch komen kijken waarom zeik jij? -.-
 
Migow

Quote

jj1987 schreef:

Gisterenochtend een hoop zenders plat. Na wat meldingen gezien te hebben op twitter dacht ik goh, ben dus niet de enige.
Rond 9 uur ineens alles terug. Echter Rtl8, BBC four, outtv, tv Gelderland werken nog steeds niet. Melding "deze service is tijdelijk niet beschikbaar". Navraag bij buren, ouders, vrienden en op het werk leverde hetzelfde resultaat op. Ook precies die zenders doen het niet!
Vandaag melding gemaakt bij webcare. Willen persé een monteur sturen ondanks de test bij de buren. Nee meneer ze moeten eerst zelf de klantenservice bellen en dan kunnen we t pas aanmelden als centrale storing. Dus kortom, woensdag komen ze de welbekende binnenhuis bekabeling weer eens doormeten. Die overigens 2 maanden terug ook is doorgemeten ivm de nog steeds openstaande storing van de lokale tv zender. Toen is de meting goed bevonden..... Krijg er langzaam aan een sik van. Nog meer mensen met storing op bovenstaande zenders?

Zenders opnieuw binnenhalen??
Gisteren zag ik bij allestoringen.nl dat er heel veel meldingen waren dus ook maar ff op coax gekeken en idd veel kanalen stond: service niet beschikbaar.
Na kanalen opnieuw binnenhalen was alles er weer.
Las gisteren hetzelfde op twitter. Daar begnnen ze ook weer met splitter ertussenuit etc en rechtstreeks op aansluitpunt proberen. Ja terwijl er duidelijk een megastoring was zaterdagavond rond middernacht. Blijft toch elke keer weer het lijstje afwerken wat ze schijnbaar moeten doen!!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Missende zenders', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwe zenders per januari 2024 Interactieve TV, Pay Per Event : 6 19 jan 2024
2 zenders naar HD op Interactief Nieuws van CaiWay/Delta : 30 22 apr 2023
Meer zenders naar HD Nieuws van CaiWay/Delta : 10 26 mei 2022
Slecht ontvangst sommige Digitale radio zenders via coax Storing : 2 09 aug 2020
Tijdelijk meer zenders Nieuws van CaiWay/Delta : 3 20 mrt 2020
Advertentie