obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
U kijkt naar wat u wilt. CaiWay/Delta heeft de mogelijkheid om op verzoek voetbalwedstrijden van Eredivisie Live comfortabel vanaf de bank te bekijken. U heeft wel een actieve smartcard en digitale ontvanger nodig.
 Onderwerp afdrukken
HD IN TWENTE
Bordewolf
In Twente nog steeds maar 20 HD zenders in het basispakket ipv de 29 in de rest van het Caiwaygebied.
Bovendien ontbreken nog een aantal regionale zenders
Graag horen we wanneer dat recht wordt getrokken.

Nee, dat gaan we niet doen is ook een antwoord. Maar hoor graag concreet wanneer het WEL gaat gebeuren.
Kluitje in het riet antwoorden kan ik ook wel verzinnen.

Dit was tot nu tot het antwoord:
In de regio Twente is ervoor gekozen om het zenderpakket in eerste instantie zoveel mogelijk gelijk aan die van Ziggo te houden, ook omdat er meerdere (geliefde) zenders zijn die in dit gebied geleverd worden en niet in ons zenderpakket zitten. Op dit moment kan ik helaas nog niet aangeven of en wanneer het coax zenderpakket in Twente geharmoniseerd gaat worden.

Het spijt me maar daar staat niets concreets bij. Volgens mij moet Caiway hier helderheid en duidelijkheid gaan scheppen waarom Twente compleet achterloopt bij het Caiwaypakket (en nu ook bij het Ziggopakket waarvan wordt beweerd dat deze zo veel mogelijk gelijk is gehouden, er ontbreken echter vele HD zenders en regionale zenders!)

De geliefde zenders zitten veelal in de plus en exta-pakketten dus het antwoord strookt van geen kant.
Gewijzigd door Bordewolf op 07 juli 2016, 18:01
 
Bordewolf
Volgens mij moet je over dat soort zaken klagen bij Caiway. Twente is zeer geschrokken van de Caiwayprijzen tov Ziggo. Mede daardoor zijn de zogenaamde kortingen ontstaan. Maar het zijn geen kortingen, maar zaken die we bij Ziggo voor dezelfde prijs gratis hadden (naast Multiscreen!). Dus eens dat Caiway dat allemaal ook moet gaan regelen voor de andere Coaxklanten, laat onverlet de discussie over de zenders. Die hadden we nu bij Ziggo ook gehad voor dezelfde abonnementsprijs! Wij hoeven toch niet te bloeden doordat Cogas heeft bedacht dat Caiway de kabel overneemt?
 
Bordewolf
Zullen we dit topic bij de weg houden.... Caiway is in verzuim, niet Cogas.
Gewijzigd door Bordewolf op 07 juli 2016, 22:46
 
Migow
Eh al die gemeenteraadsleden hebben zitten slapen!! Want daardoor is ziggo ook van de kabel vetrokken!! Maar het is nu eenmaal zo en hoop dat jullie binnenkort toch kunnen lachen
 
Adios
Tuurlijk, als de glimlachbrieven komen, lig je vast en zeker krom !
 
Bordewolf
Ik ben niet van plan cynisch te reageren. Het enige wat ik heb gedaan is het probleem in een apart topic zetten en een oproep tot een concrete reactie ipv loze kreten.

Hiermee heb ik gehoor gegeven aan mede forumleden. Verder heeft het geen zin om Caiway verder te beschimpen. Webcare doet ook allen maar zijn werk, en dat is nu eenmaal ook vertellen wat ze is opgedragen. Dat hun meerdere niet doorheeft dat klanten die loze niet concrete kreten niet in alle gevallen meer accepteren, zoals in mijn voorbeeld wachten we al anderhalf jaar, is vreemd. Maar niemand lijkt ergens voor verantwoordelijk bij Caiway. Niemand die zich ontstane problemen echt aantrekt en het wil snappen en oplossen.
Dat vind ik in de basis het allervreemdste. Wie is bij Caiway concreet verantwoordelijk voor het pakket in Twente en kan hier echt eens vertellen waarom Twente qua HD en regionale zenders niet gelijk wordt getrokken. Er moet toch iemand bij Caiway zijn die weet hoe dit zit en wanneer de oplossing nabij is en die verantwoordelijk is en zich mag ik hopen ook verantwoordelijk voelt!

En tot slot: ik vind Caiway een goede provider verder en ook de mensen bij Webcare doen alle moeite. Wat men levert werkt tadeloos.

We raken helaas met elkaar (mezelf meegerekend) vaak cynish en komen op cynische toon met reacties. Ik steek de hand daarbij ook in eigen boezem. In de basis is dat niet goed, de mensen die we aanvallen doen alleen maar hun werk en in de kern zijn ze wel een deel van Caiway, maar ze maken niet het beleid en beslissen niets, dan doen anderen. Dat zijn de beleidsbepalers die hier niet thuis geven of de mensen vam webcare opdragen op een bepaalde manier te reageren.

Aan de mensen van Webcare dus wel een pluim. Ik merk dat ze altijd wel van goede wil zin om te reageren. We moeten met zijn allen leren dat wanneer een voor ons niet het gewenste antwoord komt niet die personen aan te vallen die ons berichten.
Gewijzigd door Bordewolf op 07 juli 2016, 23:23
 
aktep
prima, Bordewolf heb het zelfde gedaan.
 
Adios
Ik heb nog nooit iemand van Caiway persoonlijk aangevallen. Ik vind wel als iemand namens Caiway ons glimlachbrieven belooft, dat ik daar toch wel op mag rekenen?

Ik besef dat webcare slechts een spreekbuis is van Caiway, maar ik reken het Caiway zelf zwaar aan dat ze zoveel steken laten vallen en blijkbaar rust hebben in het niet communiceren naar klanten over dingen die blijkbaar belangrijk zijn voor die klanten.

Dan vraag ik me werkelijk af of je wel beseft wat een dienstverlenend bedrijf is, ook al is het doel, geld verdienen.
 
Caiway Webcare
Beste forumleden,

Wij willen ook niks liever dan een concreet antwoord communiceren betreft de harmonisatie van de zenders in al onze levergebieden. Helaas hebben we daar op dit moment geen verdere informatie over betreft een specifieke datum of zelfs een speculatie daarover. Mocht dit veranderen dan berichten wij hier zo spoedig mogelijk over.

Daarnaast heeft mijn collega betreft de beloofde glimlachbrieven al een reactie gegeven. Om dit nogmaals te benoemen, dit betrof de komst van RTLZ, ReplayTV en de release van Multiscreen buitenshuis die binnenkort verwacht wordt.

Ik hoop jullie hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

David
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Adios
Is Multiscreen buitenshuis beschikbaar voor iedere klant die een alles in 1 glaspakket heeft of moet je daarvoor ook Replay TV , afnemen?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'HD IN TWENTE', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway- Hoe Twente er over denkt Algemeen : 54 18 aug 2019
Fiber probeert Cogas klanten over te halen in Twente Algemeen : 12 18 dec 2014
Aanstaande zaterdag de commotie over Caiway in Twente op televisie bij Kassa op televisie !! Klacht over CaiWay/Delta : 18 01 nov 2014
Advertentie