obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Een ieder mag hier "Nieuws van CaiWay/Delta" posten.
 Onderwerp afdrukken
Cogas netwerk in Albrandswaard?
aktep
tja hoe lang moeten wij dit nog aanhoren in Albrandswaard, wacht de glimlach brief nog even af en dan maar wat anders zoeken waar je wel het zelfde pakket op je beide tv's kan bekijken in HD.Sad
 
Adios
Er komen helemaal geen glimlachbrieven dit jaar, denk ik.
 
Bordewolf
Klopt. Hier in Twente is een provider op COAX naar binnen gehaald die schijt heeft aan alles en iedereen. Klantbeleving en klantvriendelijkheid is ver te zoeken.
Ze doen wat ze zelf willen en hebben lak aan alles en iedereen. De laatste reactie van Webcare weer ouderwets: iedereen doet een plas en alles blijft bij wat het was.
Wel een fikse verhoging maar iets doen in ruil daar voor? Ben je gek! Die verhoging gaat in de zakken van de directeuren.
Bij Caiway is het al jaren goed mis. Wanneer je het verdomd om naar je klanten te luisteren en niet flexibel bent om snel bij te sturen en zaken die nu om een antwoord vragen op de lange baan schuift dan doe je het echt niet goed in mijn ogen.
Gewijzigd door Bordewolf op 29 juni 2016, 17:40
 
Adios
Je had nu sinds vandaag ook BBC First HD gehad bij Ziggo in het basispakket.
Ik denk dat ze nu ook aan de dertig HD zenders zitten bij Ziggo?
 
Highway
En TV Italiano via de app, http://ziggo.gebruikers.eu/news.php?r...=0#navmark
Handtekening
Wink
 
Adios
Ja, ik las het ook dat je bij Ziggo nu een Frans pakket en een Italiaans pakket zonder meerkosten kan zien via de Horizon. Via IPTV dus denk ik.

Caiway gaat steeds meer achterlopen lijkt het. Overal zender uitbreidingen, behalve bij Caiway. Daar gaan alleen maar zenders af!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Cogas netwerk in Albrandswaard?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Delta investeert in uitbreiding nieuw en bestaand netwerk Nieuws van CaiWay/Delta : 26 09 okt 2021
Nieuwe bedraad netwerk opzetten.(Caiway + IPTV) Eigen netwerk : 4 09 aug 2020
Ziggo komt weer beschikbaar in het Cogas Twentegebied Algemeen : 9 07 jan 2020
Onderzoek ACM openstellen Ziggo netwerk Algemeen : 16 19 aug 2019
CAI Harderwijk koopt EQT uit en wordt volledig eigenaar van FTTH-netwerk Algemeen : 3 16 jan 2019
Advertentie