obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Een ieder mag hier "Nieuws van CaiWay/Delta" posten.
 Onderwerp afdrukken
Cogas netwerk in Albrandswaard?
ghijs
Vorige week vrijdag zag ik in het centrum van Rhoon de Caiway bus staan.
Ik kon het niet nalaten te vragen of ze hier waren om de storingen op te lossen van de laatste tijd. Daarop werd geadviseerd om dan maar op glasvezel over te gaan.
Ik heb daarop geantwoord dat er dan maar eerst het Caiway basis TV pakket geleverd moet worden i.p.v. het albrandswaardpakket.

Hierop werd geantwoord dat dit aan de gemeente Albrandswaard ligt omdat die het oude Cogas netwerk niet meer vernieuwd(huh?)
Toen viel ik even stil (van verbazing).

Ze wisten me verder ook te vertellen dat het BINNENKORT mogelijk is om meerdere tv's op glasvezel aan te sluiten, waar heb ik dat eerder gehoord.
Na nog wat gepraat te hebben en nog wat voorzien van wat folder materiaal weer met een grote glimlach naar huis gereden,en daar heb ik geen glimlachbrief voor nodig gehad.

Al met al was het weer een informatief dagje.(LOL)

Groeten,

Ghijs
 
Adios
Volgens mij heeft Albrandswaard helemaal niks met Cogas te maken.
 
2fast4u
hier in Gemeente Heumen was ook zelfde verhaal bij aanleeg en andere zaken gaan altijd via Gemeente hun weten meer dan Caiway!
 
Edwin Kort
Vandaar dat ze net zo blij waren toen ik hetzelfde vroeg.
 
ghijs
@HDR ,

precies daarom viel ik ook stil van verbazing dat je zoveel onzin op de mouw wordt gespeld.
En dat binnenkort meerdere tv's aansluiten op glasvezel duurt ook al enige jaren.
 
ghijs
Ze lieten inderdaad doorschemeren dat er meer mensen uit Rhoon dit hadden gevraagd.
 
Bordewolf
Jan van Caiway heeft hier al door laten schemeren dat het COAX netwerk (ik denk dat je de medewerkers niet goed hebt verstaan en dacht dat hij Cogas zei??) niet meer onderhouden gaat worden.
Het is te verouderd en te kostbaar om dat te doen in relatie tot wat het in de toekomst nog op gaat brengen.
In jullie regio zal men zoeken naar compensatie door kortingen op de glasabo's of kortingen op de COAX-abo's of iets dergelijks
Gewijzigd door Bordewolf op 22 juni 2016, 18:58
 
Adios
Zo lust ik er nog wel tien!. Tot nu toe heeft CIF alle kabelnetwerken die ze gekocht hebben, aangesloten op het pakket uit Naaldwijk.

Het zou toch minachting zijn als jullie dat niet krijgen?

Jullie betalen wel hetzelfde namelijk !!
 
ghijs
Zo doof ben ik niet hoor , hij zei duidelijk Cogas ,maar goed .
Dat het coax netwerk niet meer onderhouden zal worden kan ik snappen, maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat er daardoor geen basis pakket mogelijk is.
Kortingen op abo's vind ik geen structurele oplossing,waarschijnlijk is die er om een of andere reden ook niet.

Maar de technische ontwikkelingen gaan nu heel snel bij de concurrenten dus een oplossing komt er hoe dan ook.
Caiway zal daarin mee moeten of aandeel verliezen.
Ik wacht de ontwikkelingen hoopvol af.
 
Bordewolf
dat laatste doen we hier allemaal. Ook in Twente wachten we op een nieuw COAX-pakket en goede glasaanbiedingen.
Verder moet men wel reeel blijven. Een COAX netwerk gaan verspijkeren dat over 10 jaar niet meer gebruikt zal gaan worden is niet rendabel.

Webcare reageert overal op behalve op zaken waarop ze eerder een glimlach hebben beloofd....

Maar ik wacht af zoals ik al zei. Ik ben positief gestemd over Caiway en zie dat ze op heel veel zaken toch aan het acteren zijn.
Dus alles zal echt wel goedkomen uiteindelijk!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Cogas netwerk in Albrandswaard?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Delta investeert in uitbreiding nieuw en bestaand netwerk Nieuws van CaiWay/Delta : 26 09 okt 2021
Nieuwe bedraad netwerk opzetten.(Caiway + IPTV) Eigen netwerk : 4 09 aug 2020
Ziggo komt weer beschikbaar in het Cogas Twentegebied Algemeen : 9 07 jan 2020
Onderzoek ACM openstellen Ziggo netwerk Algemeen : 16 19 aug 2019
CAI Harderwijk koopt EQT uit en wordt volledig eigenaar van FTTH-netwerk Algemeen : 3 16 jan 2019
Advertentie