Onderwerp bekijken
Vragen over uw abonnement? Stel ze hier.
Aanvraag HBO
|
|
buccs69 |
Geplaatst op 20 June 2016, 09:20
|
Activiteit » Kudelstaart Berichten: 10 Lid sinds: 07 Aug 2013 |
Zaterdgaochtend via Mijn Caiway HBO aangevraagd, maar nu nog altijd geen beeld. Ik heb de boel net nog even gereset voor de zekerheid. Hoe lang duurt het voor mijn aanvraag wordt verwerkt? Ik kan mij nog herinneren dat jet vroeger binnen een minuut naar je nieuwe pakket kon kijken (ook in het weekend), maar dat was de goede oude tijd! |
|
|
Adios |
Geplaatst op 20 June 2016, 10:40
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Dat moet eerst administratief verwerkt worden. Gaat niet puur elektronisch bij Caiway. Meestal duurt het twee dagen gemiddeld. Hou er wel rekening mee dat je maar één zender in HD hebt van HBO bij Caiway op de kabel. Dat vind Caiway blijkbaar heel normaal !! |
|
|
buccs69 |
Geplaatst op 21 June 2016, 10:50
|
Activiteit » Kudelstaart Berichten: 10 Lid sinds: 07 Aug 2013 |
Dit vindt Caiway blijkbaar ook heel normaal ... "Hiermee bevestigen wij de door u aangevraagde wijziging op uw IPTV pakket. In verband met wijzigingen in de Alles-in-1 Glas pakketten en tarieven, kunnen wij in de periode van 14 juni tot en met 1 juli 2016 geen wijzigingen doorvoeren in onze administratie. Als u een dienst heeft opgezegd die in de periode van 14 juni tot en met 1 juli 2016 verwerkt moet worden, dan beëindigen wij deze in de eerste week van juli met terugwerkende kracht." Lekker professioneel ... twee weken geen wijzigingen mogelijk. Wordt echt tijd voor wat concurrentie op het Glasvezelnet! |
|
|
Bordewolf |
Geplaatst op 21 June 2016, 17:30
|
Activiteit » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » Netgear Nighthawk 7000 » Complete TV » Entone IPTV Berichten: 1471 Lid sinds: 31 May 2014 |
Quote buccs69 schreef: Dit vindt Caiway blijkbaar ook heel normaal ... "Hiermee bevestigen wij de door u aangevraagde wijziging op uw IPTV pakket. In verband met wijzigingen in de Alles-in-1 Glas pakketten en tarieven, kunnen wij in de periode van 14 juni tot en met 1 juli 2016 geen wijzigingen doorvoeren in onze administratie. Als u een dienst heeft opgezegd die in de periode van 14 juni tot en met 1 juli 2016 verwerkt moet worden, dan beëindigen wij deze in de eerste week van juli met terugwerkende kracht." Lekker professioneel ... twee weken geen wijzigingen mogelijk. Wordt echt tijd voor wat concurrentie op het Glasvezelnet! Wacht eens even... Daar komt weer een nieuwtje uit de hoge hoed. Gaan de glaspakketten dan eindelijk weer wijzigen? Of is dit alleen de verhoging van Replay TV, dat zal toch wel niet? |
|
|
Adios |
Geplaatst op 21 June 2016, 19:37
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Ik denk dat ze weer een snelheidsverhoging er tegenaan knallen. Kost ze praktisch niets en staat leuk. |
|
|
Bordewolf |
Geplaatst op 21 June 2016, 20:35
|
Activiteit » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » Netgear Nighthawk 7000 » Complete TV » Entone IPTV Berichten: 1471 Lid sinds: 31 May 2014 |
Zoals ik al zei: ik ga er positief in staan. Ik verwacht niets, maar dit lijkt inderdaad een verandering per 1 juli aan te kondigen. Zou G150 dan toch terugkomen en krijg Twente dan toch die overstapmogelijkheid? Ik zeg bij deze toe dat ik overstap op glas wanneer per 1 juli G150 beschikbaar komt tegen een acceptabele prijs (liefst die van G75). Een beetje inschiklijkheid van Caiway met de smartcards en newsgroepen en we komen dan toch een heel eind... Maar goed ik verwacht niets zoals ik al zei.... ik wacht af met een heel voorzichtige glimlach... |
|
|
Bordewolf |
Geplaatst op 21 June 2016, 20:58
|
Jij weet al meer? Je trekt dit keer iets te snel conclusies... Laten we maar afwachten. En ik kan je bovendien vertellen dat ze voor mij nog niets hebben opgelost... dus laat maar komen die snelheidsverhogingen op glas en pakketveranderingen. Dan wordt ik ook nog eens blij. Gewijzigd door Bordewolf op 21 June 2016, 22:09 |
|
|
Adios |
Geplaatst op 22 June 2016, 08:27
|
Nou, ik ben heel benieuwd naar de nieuwe pakketten vanaf 1 juli 2016. Had Caiway allang over moeten communiceren naar zijn klanten vind ik. Andere bedrijven doen dat maanden van te voren. |
|
|
Bordewolf |
Geplaatst op 22 June 2016, 17:52
|
HDR, ook ik ben erg benieuwd en ik wacht in spanning af wat MIJ die grote glimlach mag of kan bezorgen. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Aanvraag HBO', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Hoe lang duurt de aanvraag voor een nieuw pakket? | Welke zender wil je er nog bij hebben? | : 3 | 22 Jun 2016 |
aanvraag server gebruik | Klacht over CaiWay/Delta | : 2 | 26 Sep 2015 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie