Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Draadloze verbinding valt weg
|
|
IJssel |
Geplaatst op 20 April 2016, 15:33
|
Activiteit » IJsselstein Berichten: 5 Lid sinds: 20 Apr 2016 |
Hallo, Vorige week de Alles-in-1 Glas G75 glasmodem aangesloten en sindsdien valt mijn draadloze verbinding regelmatig uit terwijl ik voorheen met de Arris modem en dezelfde router geen problemen had. Ik kan de verbinding wel zien maar kan dus geen verbinding maken met het netwerk nadat deze is uitgevallen. Router is een Sitecom WL-370 en bedraad heb ik geen problemen. Volgende heb ik reeds geprobeerd: - UTP kabel tussen modem en router vervangen voor Cat6 - Diverse kanalen geprobeerd - Fabrieksinstellingen router teruggezet - Reset van modem en router door stroom eraf te halen Ik heb alleen een laptop met W10 en een desktop met Linux erop aangesloten en download geen grote hoeveelheden. Iemand hier een idee wat het probleem is? |
|
|
Adios |
Geplaatst op 20 April 2016, 15:57
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Misschien is een accepoint de oplossing ? Ik denk dat je van de Sitecom geen wonderen kan verwachten. |
|
|
2fast4u |
Geplaatst op 20 April 2016, 15:57
|
Activiteit » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » TP-Link Archer C7 v2 » Complete TV » CI+ Module CaiWay Berichten: 277 Lid sinds: 18 May 2014 |
andere router. Asus of TP-link. |
|
|
IJssel |
Geplaatst op 20 April 2016, 16:19
|
Waarom had ik voorheen dan geen problemen met mijn 40 Mbps coax verbinding met deze router? Ik heb nu 75 Mbps Glas terwijl de router 300 aankan. De reden dat ik nu over ben gestapt op glas is dat deze goedkoper is dan coax, als ik nu geld moet steken in nieuwe hardware heeft dat weinig zin gehad. Iemand nog een idee? Gewijzigd door IJssel op 20 April 2016, 16:39 |
|
|
erlinden |
Geplaatst op 20 April 2016, 16:55
|
Activiteit » 3941HP » Alles-in-1 Plus » Ubiquiti ERLite-3 + D-Link DAP » Entone IPTV Berichten: 125 Lid sinds: 10 Apr 2012 |
Is de router op dezelfde plaats blijven staan? Zijn er in dezelfde periode meerdere draadloze netwerken bij gekomen in jouw buurt? Maak je gebruik van een vast kanaal? Kan je iets vertellen over instellingen? |
|
|
IJssel |
Geplaatst op 20 April 2016, 17:48
|
Router zit op dezelfde plek in de meterkast. Woning is gelijkvloers. Voor zover ik weet zijn er geen netwerken bij gekomen, en op het moment dat ik de de coax modem omwisselde voor het glasmodem zijn de problemen ontstaan. Ik heb diverse kanalen uitgeprobeerd o.a. en toen dat allemaal niet werkte heb ik de router naar de fabrieksinstellingen terug gezet. Bij 5 ghz is er overigens geen verkeer viel mij op, weet niet of dat voorheen ook zo was. De beveiliging heb ik op WPA2 staan. |
|
|
IJssel |
Geplaatst op 27 April 2016, 13:56
|
Het is opgelost. Heb de wifi verbinding op de computer verwijderd en opnieuw aangemaakt en al een week geen problemen meer gehad. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Draadloze verbinding valt weg', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Geen verbinding met camera's | Algemeen | : 2 | 21 Mar 2024 |
Sommige apparaten geen verbinding met wifi | Eigen netwerk | : 1 | 31 Jan 2024 |
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta | Instellingen software | : 2 | 04 Sep 2023 |
Verbinding valt telkens weg | CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen | : 1 | 01 May 2022 |
Instabiele verbinding | CaiWay/Delta Glasvezel modem | : 1 | 06 May 2021 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie