Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
audio op air ties
|
|
bobo |
Geplaatst op 20 August 2010, 15:11
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 7 Lid sinds: 19 Aug 2010 |
Ik heb al van alles geprobeerd maar krijg de air ties niet goed verbonden met mijn Panasonic audioset. Geprobeerd met scart naar tulp op line. Met scart, naar scart etc. Heeft iemand een tip? |
|
|
magicwizz |
Geplaatst op 20 August 2010, 20:24
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 176 Lid sinds: 26 Oct 2009 |
Quote bobo schreef: Ik heb al van alles geprobeerd maar krijg de air ties niet goed verbonden met mijn Panasonic audioset. Geprobeerd met scart naar tulp op line. Met scart, naar scart etc. Heeft iemand een tip? Misschien al onderstaande handleiding gelezen? http://www.caiwayglasvezel.nl/site/do...rV1001.pdf Op pagina 3 en dan paragraaf 2.3.2? ------------------------------------------------------------------ 2.3.2 Audio uitgang De tweede optie ‘Audio uitgang’ kan gebruikt worden om het type audio te selecteren dat gebruikt wordt. De optie Stereo kan altijd gebruikt worden, ongeacht de aansluitingen die u voor audio en video gebruikt. De optie Digitaal AC3 kan alleen gebruikt worden in combinatie met de optische audiokabel in combinatie met de SCART-kabel of de HDMI-kabel. De digitale AC3 wordt gebruikt voor 5.1 geluid. Bron: Caiway Handleiding Airties (Zie bovenstaande link) ------------------------------------------------------------------ Het kan zijn dat die op standaard staat en dat je die dan op AC3 eens kan zetten.. Maar dan weet ik niet of je dan nog wel geluid hebt.. |
|
|
bobo |
Geplaatst op 20 August 2010, 21:01
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 7 Lid sinds: 19 Aug 2010 |
wat tweede optie, waar tweede optie? Ik wil gewoon een kabeltje ergens aansluiten en dan geluid uit mijn tuner krijgen. M.a.w. aardig geprobeerd maar ik snap van het hele verhaal helemaal niets. Sorry. |
|
|
magicwizz |
Geplaatst op 20 August 2010, 21:08
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 176 Lid sinds: 26 Oct 2009 |
Quote bobo schreef: wat tweede optie, waar tweede optie? Ik wil gewoon een kabeltje ergens aansluiten en dan geluid uit mijn tuner krijgen. M.a.w. aardig geprobeerd maar ik snap van het hele verhaal helemaal niets. Sorry. Menu > Settings > Video en Audio > Audio Uitgang > En dan zul je daar 2 keuzes moeten hebben... (Stereo of AC3). Dat is zoals ik het uit de handleiding nog begrijp. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'audio op air ties', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Audio Aria 7X | Digitale radio of televisie storing | : 2 | 10 Mar 2024 |
audio uit vanaf TV werkt niet | Hardware instellingen | : 1 | 11 Nov 2021 |
Disney Channel dual audio op Cogas netwerk. | Abonnementen | : 2 | 30 May 2015 |
opnemen van video met Air Ties | Storing | : 6 | 26 Aug 2010 |