obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Caiway Multiscreen TV - geluid valt steeds weg
Murgen
Hebben meer mensen daar last van, op Apple Mac en Safari valt het geluid steeds weg?
 
2fast4u
ik heb al paar dagen last van IE (win10) en multiscreen werkt 15 min daarna moet ik refresh want die stopt.
 
Adios
Bij mij valt regelmatig het geluid weg op mijn Iphone/ Ipad.
 
Murgen
Dan hebben we hetzelfde euvel, na contact was het probleem opeens weg.
 
Adios
Na contact met wie, was het probleem weg?
 
2fast4u
nog steeds hier multiscreen via windows10 IE. Beeld is+-45 sec. niet Full HD daarna als het Full HD word valt de geluiduit en word slowmotion..en paar seconden later zwart beeld. Moet dan weer refresh.
 
Adios
Heb jij iets moeten doen Murgen, om het geluid weer goed te krijgen op de IOS app, of heeft Caiway op afstand iets gedaan?

Ik blijf het wegvallen van het geluid houden. Dan moet ik even naar een ander kanaal gaan en weer terug en als ik dan geluk heb, blijft het geluid .
Erg lastig en onhandig.
 
Murgen
Niets gedaan, gisteren was het opeens over. Maar daarna niet meer gebruikt, straks weer.
 
Murgen
Ja, nog steeds last van of liever gezegd weer.
 
Caiway Webcare
Beste forumleden,

Er is inmiddels een storingsmelding aangemaakt voor het probleem met het wegvallend geluid op RTL 4, tot nu toe hebben de meldingen die binnen zijn gekomen alleen betrekking op deze zender.

Mocht u ook problemen ervaren met het geluid op andere zenders dan ontvangen wij via een PB graag de volgende gegevens ;

Postcode en huisnummer
Apparaat waarop u gebruik maakt van de multiscreen
Software versie van het apparaat
Versienummer van de geinstalleerde multiscreen app.

Ik wil u wel adviseren ook de app opnieuw te installeren, soms kan dit de problemen al verhelpen.

Met vriendelijke groet,

Jeanine
Caiway Webcare Team
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Caiway Multiscreen TV - geluid valt steeds weg', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Delta multiscreen app full screen? Algemeen : 2 04 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Advertentie