obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Storing email?
Fredy
Sinds vanmorgen kan ik geen email ontvangen. Is er iets bekend van een storing in Krimpen aan den IJssel?
 
cawul
Klopt!

storingenenonderhoud/overzicht/storing-donderdag31maart2016-e-mail
 
Fredy
Bedankt. Ik had het inderdaad al gezien op Twitter. Probleem is inmiddels ook al opgelost.
 
2fast4u
beter gewoon een Eigen domain naam met mail per jaar^^ geen gedoe met emails van andere providers of diensten^^ wat ik wel merk is vroeger nog je had kpn,concepts,telfort caiway allemaal mails dus moet je elke keer altijd nieuwe maken dus gewoon Eigen mail met Eigen naam .com of .nl of wat dan ook en mail blijft altijd van jou hoef je niet te denken nu verhuis mijn email provider of iets anders^^
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing email?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Langdurige storing doorgifte BBC 4 op TV-kanaal 139 Storing : 1 22 mrt 2024
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
storing wordt maar niet opgelost Storing : 1 24 jan 2023
Internet Storing Glasvezel Lunteren 28 sept 2020 18.00-24.00 Storing : 17 01 dec 2020
Frequent storing - balken - blokjes etc. Storing : 4 22 sep 2020
Advertentie