obey-robots.txt
Advertentie
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
afstandsbediening Entone werkt niet meer
BuddieSpencer
Mijn caiway afstandbediening werkt niet meer. Bepaalde functies werken wel bijv. de functie "lijst" werk wel, maar heel veel functies niet meer zoals:
P+
P-
EPG
MENU
De blauwe indicatie lamp op de entone knippert wel maar er gebeurt helemaal niets.
De gekleurde knoppen werken wel maar de weergave op de tv is heel anders dan voorheen en niet duidelijk zichtbaar.

Naast de caiway afstandsbediening gebruik ik normaalgenomen een universele afstandbediening (Harmony one) deze heeft nu hetzelfde probleem.
Het lijkt erop dat het probleem niet bij de afstandsbediening ligt maar bij de Entone....

De Entone al uit en weer aan gezet. Geen gewenst resultaat.
Heeft iemand anders hier ervaring mee of een oplossing.

data-full-width-responsive="true">
BuddieSpencer
Ik weet niet wat er gebeurt is maar blijkbaar na een nieuwe harde reset blijkt alles het weer te doenCheerClap

Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'afstandsbediening Entone werkt niet meer', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
IR extender aansluiting op de Entone CaiWay Glasvezel digitale ontvangers : 9 23 jul 2019
Opneem storing entone Decoders van CaiWay voor digitale radio en tv. : 5 20 jun 2019
Storing op entone Storing : 1 01 jun 2019
Uitgesteld kijken Entone 515 breekt af Decoders van CaiWay voor digitale radio en tv. : 2 01 mei 2019
Afstandsbediening Decoders van CaiWay voor digitale radio en tv. : 9 15 apr 2019