obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
 Onderwerp afdrukken
Niet alleen omzetten duurt lang, maar ook factuur gaat fout!
gamespel
Zo tegen 28 mei heb ik mijn Alles-in-1 Glas Totaal om laten zetten naar Alles-in-1 Glas G400.

Per 1 juli zou dit omgezet worden naar Alles-in-1 Glas G500, wat tot op heden nog steeds niet is gebeurd.

Daarnaast zag ik op mijn laatste rekening ook nog eens het volgende staan.
01 jul 2015 - 31 jul 2015 Belbundel Comfort Telefoonnummer € 4,38

Administratief gaat het daar dus niet helemaal lekker, want ik ben overgegaan naar Alles-in-1 Glas G400 en heb helemaal niets meer te maken met Belbundel Comfort!! Dit is tijdens de aanvraag ook doorgegeven, maarja als zij niets noteren en/of aanpassen dan kunnen ze alles wel blijven factureren!!

Zodra er een goede aanbieder van Internet en TV op de glasvezel komt, is deze meneer pleite!
 
gamespel
Dat kon nog even een weekje duren... joost (sorry Joost) mag weten waarom
 
Caiway Webcare
Beste gamespel,

Kan je ons een privé bericht sturen met je postcode & huisnummer?

Dan kijken wij wat er gaande is en wat we voor je kunnen betekenen.

Met vriendelijke griet,
Arjan in 't Hout
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Niet alleen omzetten duurt lang, maar ook factuur gaat fout!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
TV herkend signaal niet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 02 okt 2023
Het kastje dat we niet hebben... CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 06 sep 2023
niet aangesloten Klacht over CaiWay/Delta : 1 29 mei 2023
Waarom niet verbaasd Algemeen : 1 19 feb 2023
Advertentie