Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles kwijt over Glasvezel modems van CaiWay/Delta. Eventueel in combinatie met een eigen router.
<> blijft knipperen.
|
|
mesutt |
Geplaatst op 07 July 2015, 21:52
|
Activiteit » Schiedam » 3112VW » Alles-in-1 G150 » Asus RT AC68U » Basic TV Berichten: 13 Lid sinds: 15 Dec 2014 |
Goedenavknd mensen, Ik heb vandaag mijn glasvezel gekregen en zoals het instructie boekje geinstalleerd. Glasvezel kabel zit er goed in alleen <> licjte blijft knipperen. Ik heb midem opnieuw gestart, 1 minuut zonder stroom laten zitten maar tevergeefs. Hij wilt maar niet werken. Can somebody help me with this?? |
|
|
Stormbreaker |
Geplaatst op 07 July 2015, 22:21
|
Activiteit » Schiedam » 3112ZB » Alles-in-1 G150 » Genexis Titanium-52 » Sitecom WLR 4004 » Basic TV » Humax iHDR-5200c Berichten: 56 Lid sinds: 19 Jun 2015 |
Zelfde probleem als ik had. Ze zouden potverdikkeme toch niet weer een compleet verkeerd adres i.p.v. jouw adres hebben aangesloten? Wat een chaos daar bij de Caiway! Geen enkele oplevering van glasvezel gaat daar volgens het boekje. Ik zou morgen gelijk druk uitoefenen om een monteur te krijgen, nu is de klantenservice van de waardeloze Caiway natuurlijk gesloten. |
|
|
mesutt |
Geplaatst op 07 July 2015, 23:39
|
Activiteit » Schiedam » 3112VW » Alles-in-1 G150 » Asus RT AC68U » Basic TV Berichten: 13 Lid sinds: 15 Dec 2014 |
het zit zo dat ik al sinds 2 juni al gebruik kon maken van glasvezel netwerk. om verhaal kort te houden, ik heb de instap pakket van caiway en heb ik vandaag de glasvezel pakket gekregen. ik heb een brief ontvangen met de dagtekening van 4 juli. en er staat dat 5 werkdagen kan duren. ik heb alles nagekeken alles zit goed. alleen ik heb nog geen SMS ontvangen dat was mijn fout |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; '<> blijft knipperen.', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Mail blijft hangen in spamfolder (-filter?) van Webmail | Storing | : 3 | 23 Dec 2021 |
Multiscreen blijft VR_15 error geven in Safari op iMac | Instellingen software | : 2 | 05 Feb 2018 |
Asus wifi router blijft knipperen | CaiWay/Delta Glasvezel modem | : 11 | 20 Feb 2017 |
Mail Windows 10 blijft synchroniseren | Algemeen | : 1 | 28 Sep 2016 |
Ontvanger blijft hangen | CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers | : 8 | 10 Mar 2016 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie