obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
 Onderwerp afdrukken
Zender niet beschikbaar
jj1987
Op Fox HD: "zender tijdelijk niet beschikbaar".
Vd week had ik dit op de nieuwe Disney zender op kanaal 118. Signaalwaardes wel prima. Onlangs nog doorgemeten door Schuuring. Die Disney kwam na een dag weer terug. Andere zenders in die transport stream werken overigens prima! Zou de zender dan tijdelijk uit de lucht zijn?
 
Caiway Webcare
Hoi jj1987,

Er zijn momenteel geen storingen die dit probleem kunnen veroorzaken. Ervaar je deze storing op meerdere TV's? Ik wil je vragen de zenders op je TV opnieuw te zoeken.

Vriendelijke groeten,

Niels

Caiway Webcare
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
jj1987
Hallo Niels,
Het was een centrale storing daar er meerdere dorpsgenoten over getwitterd hadden.
Zie:

@ronniehoog: @Caiway al 24 uur geen fox melding e37-32 in hendrik Ido ambacht. Wat is er aan de hand?

FOX HD is weer hersteld. Echter is kanaal 118 Disney in de avond/nacht eraf! Krijg dezelfde melding. Ook op twitter zie ik dan storingsmeldingen staan. Overdag werkt de zender wel! De melding is "service tijdelijk niet beschikbaar". Signaalwaardes zijn prima. De andere zenders in dezelfde transport stream werken prima!
Lijkt mij dus een gevalletje centrale storing. Onlangs is hier alles door Schuuring doorgemeten en ok bevonden.
 
Bordewolf
Gevalletje klok en klepel?? Een van de Disneyzenders zendt alleen overdag uit.
 
jj1987
Zover had ik nog niet gekekenGrin als je de EPG bekijkt zie je wel degelijk een nacht programmering.
Het gebeurd wel vaker hier in t dorp. Ongeacht bij mij thuis. Op het werk, ouders etc. Dat er zenders uit liggen. Gisteren fox sport op 318. Tussen 19.00 en 19.20 uur geen signaal. Of gewoon een hele avond de hele kabel eraf. Vooral bij mijn ouders in de straat. Dan ligt de halve straat eruit. De buren appen dan "weer geen tv".
Meestal lossen ze t binnen 1 dag op. Maar laatst was dit op een vrijdag. En werdt het zondagavond een keer opgepikt. Ook al meermaals aangekaart bij Caiway echter gebeurd er niks mee. Die storing is dan enkel de betreffende straat. Afgelopen donderdag ochtend tot 13.00 uur geen kabelsignaal. Bij mij thuis had ik wel gewoon tv. Als Schuuring dan komt rommelen ze in de straatkast wat en werkt t weer een tijdje. Dit probleem speelde daar jaren geleden al met de oude Cai HIA. Maar hadden daar een last van omdat ze tot voor kort canal digitaal hadden. Echter werden we weer aan de nukken van de kabel getrakteerd. Het beeld en aanbod is wel dik tevreden!
Gewijzigd door jj1987 op 20 juli 2015, 19:34
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Zender niet beschikbaar', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
TV herkend signaal niet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 02 okt 2023
Het kastje dat we niet hebben... CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 06 sep 2023
niet aangesloten Klacht over CaiWay/Delta : 1 29 mei 2023
Welke zender erbij Welke zender wil je er nog bij hebben? : 15 10 mei 2023
Advertentie