obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Storingen in Gouda
Hano
Vandaag weer wel en dan weer geen internet in Gouda/Bloemendaal. Het is bagger! Even bellen, maar ................. Ze zijn gesloten! Hoe zo 24-uurs economie/service?
 
Adios
Tja, het Rekam net werk he!!!

Niks nieuws onder de zon.

Niet voor niks heeft het Rekam gebied het laagste aansluitpercentage van alle kabelaars in Nederland.

Laat me gokken: Binnen een jaar nog slechts 40 procent Smile

Eigen schuld dikke bult.

Rekam heeft het coaxnetwerk zo verwaarloosd. Het is echt schandalig hoe in veel wijken nog het antieke rijgsysteem aanwezig is.

Had al tien jaar geleden op de schroothoop gemoeten.
 
Hano
Ik zie een beetje op tegen overstappen en dat zullen velen wel hebben. Overal zal wel wat zijn. Nieuw emailadres etc. Weer een ander modem, monteur aan huis etc.
 
Adios
Wat betreft e-mailadres zou ik gewoon een gmail aanmaken. Dan ben je daar voor altijd van verlost.

Verder doet KPN in veel wijken de centrales upgraden naar 80 mbit s in Gouda.
 
Hano
Heb wel gedacht aan Gmail. Vind het minder gebruiksvriendelijk qua opmaak, lettertype gebruik, handtekeningen etc.

Heb ook gedacht aan email hosting, maar dat zijn weer extra kosten aan verbonden.

Werk nu met MS Outlook 2013. Zeer gebruiksvriendelijk qua opmaak/lettertype etc.

Ik heb 6 inboxen van mijzelf/stichtingen te behandelen!
 
Hano
Laat verder maar zitten. Dit item gaat over storingen van Rekam/Caiway!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storingen in Gouda', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
lichte storingen tv caiway almelo Digitale radio of televisie storing : 4 15 dec 2018
storingen tijdens directe uitzending Digitale radio of televisie storing : 24 10 dec 2017
storingen tijdens directe uitzending CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 2 20 okt 2016
TV storingen - balken - blokken CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 214 18 okt 2016
Storingen vanmorgen vroeg? Storing : 5 17 aug 2016
Advertentie