Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten kommen. Dit de plek om erover te discussiëren.
BBC begint Nederlands betaalkanaal "BBC First"
|
|
Adios |
Geplaatst op 05 May 2016, 21:59
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Inmiddels is nu bekend dat ook Ziggo per 1 juli 2016, BBC First HD gaat doorgeven in het basispakket. Ik ga er vanuit dat Caiway nu zeker niet meer kan achterblijven. BBC First is nu landelijk beschikbaar zoals blijkt !! Gaat Caiway ook snel nu BBC first HD doorgeven ? |
|
|
2fast4u |
Geplaatst op 06 May 2016, 00:49
|
Activiteit » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » TP-Link Archer C7 v2 » Complete TV » CI+ Module CaiWay Berichten: 277 Lid sinds: 18 May 2014 |
ik zag laatst en post CAIWAY IS NIET ZIGGO CAIWAY IS NIET ZIGGO CAIWAY IS NIET ZIGGO CAIWAY IS NIET ZIGGO CAIWAY IS NIET ZIGGO CAIWAY IS NIET ZIGGO CAIWAY IS NIET ZIGGO CAIWAY IS NIET ZIGGO CAIWAY IS NIET ZIGGO CAIWAY IS NIET ZIGGO CAIWAY IS NIET ZIGGO CAIWAY IS NIET ZIGGO CAIWAY IS NIET ZIGGO CAIWAY IS NIET ZIGGO |
|
|
Adios |
Geplaatst op 06 May 2016, 05:03
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Klopt, maar KPN en Vodafone geven BBC First ook al door. Dus Caiway gaat nu erg uit de pas lopen ten opzichte van de concurrentie. |
|
|
Bordewolf |
Geplaatst op 06 May 2016, 14:19
|
Activiteit » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » Netgear Nighthawk 7000 » Complete TV » Entone IPTV Berichten: 1471 Lid sinds: 31 May 2014 |
Ik zag die post laatst ook dat Caiway Ziggo niet is. Ik begrijp alleen niet dat Cogas het dan toelaat dat Caiway de COAX overneemt als ze zo veel minder zijn. BBC First komt bij Caiway pas over 6/7 maanden nadat de klanten er eerst oeverloos om moeten vragen..... We kennen dat toch ondertussen. Caiway is geen Ziggo maar het zou al een vooruitgang zijn als ze in elk geval op datzelfde niveau zouden acteren en niet steeds ver achter de muziek aan. |
|
|
Adios |
Geplaatst op 07 May 2016, 05:49
|
Bij Ziggo raken ze wel per 1 juni 2016 Syfy en 13th street kwijt in het hele gebied. Dus hetzelfde nieveau als Ziggo heeft ook een keerzijde. Maar ik zie dat landelijk BBC First beschikbaar is. Caiway kan zijn abonnees dit kanaal niet onthouden. En Roberto, zolang bij Ziggo de ongelijkheid per gebied in stand gehouden wordt en ik dus in voormalig UPC gebied maar twee CI plus modules mag gebruiken, schiet het voor mij dus totaal niet op. |
|
|
Migow |
Geplaatst op 07 May 2016, 09:16
|
Activiteit » 3402AP » Alles-in-1 Basis » Genexis Titanium-52 » ASUS RT-AC87U » Basic TV » Kamai 7X Berichten: 974 Lid sinds: 04 Jan 2011 |
Maar met de Horizon Go app kun je alle kanalen ook via chromecast of Apple air tv streamen dus dat compenseert weer een paar ci+ kaarten. En de kwaliteit is prima! Maar ik begrijp dat gezeur over hier wel een kanaal en daar weer niet niet zo goed. Ik heb 104 kanalen en wat mij betreft kunnen er zo 80 de kliko in. Hoeveel kanalen zijn nu eigenlijk echt intressant om te kijken? |
|
|
Adios |
Geplaatst op 07 May 2016, 11:01
|
Het is lees ik elders de schuld van Ziggo dat SYfy en 13th street verdwijnen uit Nederland. Onbegrijpelijk dat Borxdewolf zo'n bedrijf maar blijkt maar ophemelen. Gewijzigd door Adios op 07 May 2016, 11:38 |
|
|
breaker |
Geplaatst op 07 May 2016, 12:02
|
Activiteit » Schiedam » Alles-in-1 G250 Berichten: 174 Lid sinds: 02 Mar 2012 |
Dit gaat beetje op het verhaal van SBS9 lijken. Toen riep iedereen van waarom Caiway dit niet had toen de zender begon met uitzenden. 2 weken later hadden we deze zender en naar maakte de zender langer in de lucht was werd de kijkcijfer steeds minder. Ik zit niet op BBC first te wachten liever. Liever Eurosport2 in HD. En ik zal toch meer Belgische zenders willen hebben zoals VIER en VTM |
|
|
Bordewolf |
Geplaatst op 08 May 2016, 00:30
|
Activiteit » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » Netgear Nighthawk 7000 » Complete TV » Entone IPTV Berichten: 1471 Lid sinds: 31 May 2014 |
Tja, Ziggo moet diep in de buidel tasten en wil dat niet. Het lijkt een soort onderhandelingstactiek zoals Caiway met RTLZ. Uiteindelijk komen de klanten in opstand en moet er toch iets gebeuren. Dit muisje heeft echt nog wel een staartje. Wat Caiway betreft verwacht ik per 1 juli een aankondiging van de nieuwe paketten over het hele verzorgingsgebied met daarin een uniformering van oude paketten naar het Caiwaypakket. Daar zal ongetwijfeld Eurosport 2 HD onderdeel van uitmaken. Die wordt immers in Twente al geleverd. Met het vervallen van zenders is er ruimte voor nieuwe, maar dat kunnen ook zenders zijn die een upgrade krijgen naar HD... |
|
|
Adios |
Geplaatst op 08 May 2016, 06:55
|
Ziggo geeft vanaf 1 juni 2016 alle Film 1 zenders in HD door. Dan is er voor Caiway nog een hoop werk aan de winkel ! |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'BBC begint Nederlands betaalkanaal "BBC First"', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Delta begint met aanbieden 1Gbit/s-abonnement via kabel voor 125 euro per maand | Algemeen | : 2 | 30 Nov 2018 |
Binnenkort Eurosport2 nederlands bij Caiway | Welke zender wil je er nog bij hebben? | : 7 | 03 Jun 2015 |
Wanneer Nederlands commentaal bij Eurosport 2? | Digitale radio en televisie, tips & truuks | : 2 | 11 Jun 2012 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie