obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Leuke anekedotes of grapjes ter lering ende vermaak.
 Onderwerp afdrukken
Je kunt het je haast niet meer voorstellen. . .
cawul
Basic ADSL-abonnementje september 2003 eur.51,15 p/maand
768Kbit/s

Ik had, geloof ik, een 'Lite'-abo want 768Kbit/s was qua afstand toen niet haalbaar.

In ieder geval schoot het met de downloadsnelheid niet echt op.

Eigenlijk, nog steeds niet. ADSL is naar mijn idee iets dat je neemt wanneer het echt niet anders kan.

EQIyZu
 
Highway
Ben je niet goedkoper uit via online.nl?
Handtekening
Wink
 
Migow
volgens mij gaf cawul dit als voorbeeld aan in 2003. Toen betaalde je veel voor weinig. tov wat je nu hebt voor 51.25 gaat het toch allemaal wat sneller Smile Ook als je evt adsl zou nemen. Maar adsl is idd niet geschikt om te vergelijken met kabel/glasvezel waar je eigenlijk totaal niet afhankelijk bent van afstand tov centrale. Glas haal je gegarandeerd de volle snelheid en berestabiel. Dat kun je van adsl niet zeggen Smile
 
cawul
Ja, het was uit 2003. Inderdaad, veel voor weinig.
Tijdens het 'reorganiseren' van bestanden kwam ik deze screenshot tegen. Vond het wel 'grappig' om 'm hier te plaatsen. Ik geloof dat ik het wel eens eerder heb gemeld hier: 1998 nam ik een abonnement op Kabelfoon.
Downloadsnelheid 115Kb/s. Ik zat toen bij KPN op 32Kbit/s inbellen. Dacht toen, als ze maar de helft van die beloofde snelheid halen... Geen telefoontikken meer. Het werd echter niet de helft.
Een programmaatje registreerde het volgende.

0rr4HY

Ze kwamen toen 'meten' , maar beter was het helaas niet te krijgen.

Kabelfoon-abonnement destijds was f.49,90 (eur.22.65 p/maand)
Ben na enkele maanden weer teruggegaan naar KPN (f.30,- c.q. eur.13.61 p/maand, plus uiteraard de telefoontikken)

Ben sindsdien bij ADSL gebleven.
Zelfs toen op het laatst - met veel hangen en wurgen - 6Mbit/s het matje was en ik via de kabel iets van 32Mbit/s had kúnnen krijgen. Ik geloofde er niet in, in de kabel. Las ook veel minder rooskleurige berichten op Internet. Dus 'laat maar'.

Ben nu, uiteraard, bijzonder tevreden met glasvezel!
Wat een verademing is dát.

=
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Je kunt het je haast niet meer voorstellen. . .', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TV herkend signaal niet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 02 okt 2023
Het kastje dat we niet hebben... CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 06 sep 2023
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta Instellingen software : 2 04 sep 2023
niet aangesloten Klacht over CaiWay/Delta : 1 29 mei 2023
Waarom niet verbaasd Algemeen : 1 19 feb 2023
Advertentie