obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Info over de verschillende gebruikte modems bij CaiWay.
 Onderwerp afdrukken
Router?
marcok70
Hallo,
Ik weet niet of ik in de juiste categorie ben, maar ik wil graag een internet staion ( Online Piratenzender ) luisteren op mijn pc. WWW.Amigoteam.nl. Deze stream kan ik niet luisteren op mijn pc,ipad en mobiel via wifi. Wel op mijn mobiel via 4G, ik probeer dan via mijn eigen mediaplayer te luisteren ( Winamp ) ook dat gaat niet. Telkens komt er Timeout te staan.
Wie kan mij helpen dit probleem op te lossen.

Mvg.

Marco
 
Adios
Neem eens contact op met Jaco Hage hier. ( ook forumlid)

Die jongen kan werkelijk toveren!!

Komt vast wel goed.
 
marcok70
Gaat mij meer dat ik hem op mijn pc kan horen. Via mijn mobiel lukt het op 4G wel. Zodra ik mijn wifi aanzet, stopt de stream. Heb het idee dat het aan mijn router ligt omdat ik via wifi geen stream kan afspelen. Wel radio 3 bv. Dus ik weet niet wat ik moet doen.
 
marcok70
Dank je. Heb hem ook bericht gedaan...
 
marcok70
Hoi,

Ben nieuw hier en weet niet waar de priveberichten staan van mij zelf. Ik heb vista op mijn pc staan en heb al utp kabel aangesloten gehad, maar dat hielp ook niet. Ik heb een modem en router van caiway. Router is van Sitecom WLR-4004 v1 003.
 
marcok70
Zal ik eens doen dan. Heb alleen de wifi wel nodig vd pc van mijn zoontje die een pc op zijn kamer heeft staan. Dan heeft hij geen internet...
 
marcok70

Quote

marcok70 schreef:

Zal ik eens doen dan. Heb alleen de wifi wel nodig vd pc van mijn zoontje die een pc op zijn kamer heeft staan. Dan heeft hij geen internet...


Jaco,
Ik ben nu met mijn laptop bij een familielid. En via wifi kan ik nu WEL luisteren naar dit station. Zou nu zeggen dat het aan onze router ligt. Ga vanmiddag proberen wat je zij via utp in de modem.
Blijf het vreemd vinden, een simpele internetstream niet te beluisteren via mijn router... toch
 
marcok70
Utp kabel aangesloten in de modem en laptop, maar kreeg geen fatsoenlijke verbinding. Toen Caiway maar een gebeld en ales uitgelegd. Ze hadden van deze site waar ik muziek van wil luisteren 1 keer vaker melding ontvangen. Ook die klant kon geen muziek luisteren op de site WWW.Amigoteam.nl. Caiway kon me helaas niet verder helpen om het probleem op te lossen. Ik had min oude ziggo router nog ook een Sitecom 54G WL-579. Met deze kon ik ook geen verbinding krijgen met internet. Dat kan natuurlijk ook aan mijn onkunde liggen hoor.

Hoor graag van je terug. En bedankt voor je advies tot nu toe.

Marco.
 
marcok70
Jaco,

Heb utp aangesloten en kon toen ook niet de stream luisteren. Wel andere stations. Maar Amigoteam dus niet.
Wat nu?
 
marcok70
Was ik weer. Ik heb verder geen extra beveiliging via Caiway. Kan via wifi over stream beluisteren, behalve thuis. Om gek van te worden. Als ik het verder overal kan luisteren behalve thuis, dan is dat toch vreemd. Caiway kon mij niet verder helpen naar dat ik wederom telefonisch contact had gezocht.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Router?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen met website, router port 443 Hardware instellingen : 4 11 feb 2023
Router Eigen netwerk : 2 11 feb 2023
Genexis Router Static IP comments CaiWay/Delta Glasvezel modem : 2 25 nov 2020
Eigen router, instellingen? Eigen netwerk : 1 19 okt 2020
Apple TimeCapsule en 2 Airport Extremes achter Genexis router vallen continu weg Eigen netwerk : 2 15 okt 2020
Advertentie