obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier al je vragen over de firmware.
 Onderwerp afdrukken
Humax 5200 Firmware
WimHart
Vraag: Op de website van Caiway staat dat er firmware klaar staat voor de PVR Humax 5200.
De Humax zelf laat zien dat ik de firmware kan updaten, maar als hij gaat zoeken naar de nieuwe software blijft hij zoeken en haalt niets binnen.
In overleg met Caiway heb ik de Humax terug gezet naar de fabrieksinstellingen incl. het formateren van de HD.
Ook heb ik de Humax aangesloten op de Caiway aansluiting zonder splitter.
Verder het ik hem niet aangesloten op het netwerk hier in huis.
Dit alles zonder resultaat.
Zijn er meer mensen die hier last van hebben, of zijn er tips die mij kunnen helpen de firmware te updaten?

mijn huidige softwareversie is 1.00.29
 
Bordewolf
Kom je wellicht uit het Cogasgebied en heb je via Ziggo die update al binnengehaald? Dan zou deze up to date zijn.
In het Ziggoforum meldt Ziggo zelf de juiste versies zodat je ook echt kunt zien of je de laatste versie hebt of niet.
 
WimHart
Ik zit bij Caiway en heb nu versie 1.00.29 (uit 2012)
Als het goed is moet ik gaan naar 1.00.51

Ook geeft de Humax 5200 aan dat er firmware klaar staat.
 
jj1987
versie 1.00.49 is de laatste nieuwe bij Caiway. Die 1.00.51 is voor Caiway klanten nog niet beschikbaar.
Heb heel lang de versie voor 1.00.49 erop gehad. Die werkte ook prima. Echter is het hier na het updaten van 1.00.49 alleen maar rotter geworden. Vaak zwart beeld bij inschakelen. Het opnieuw in en uitschakelen geeft dan weer beeld. Kabelaars zetten deze firmware op de kabel en dit kan niet anders ge-update worden. Dit is namelijk provider afhankelijk. De ene provider ondersteund meer dan de ander. Je moet dan denken aan on-demand diensten zoals gemist etc. De versie 1.00.51 is een kleine update die het mogelijk maakt meerdere soorten USB wifi sticks erop aan te sluiten. Wanneer er een update klaarstaat kun je dit zien in de Humax in het menu. Je kunt hem dan net zo updaten als dat je nu gedaan hebt.

Quote

makkie schreef:

Ik heb een gebruikte humax5200c overgenomen uit een ziggo gebied.
Ik maak er nu gebruik van op caiway netwerk in Harderwijk via coax kabel .
Internet /telefoon gaan over de glasvezelkabel.
Vandaag de software ook eens bekeken, en de decoder gaf aan dat er nieuwe software klaarstond.
Ik heb de update gedaan, maar heb nu. versie 1.00.49.
Ik verwachte echter versie 1.0051
De decoder geeft niet meer aan dat er nieuwe software klaar staat.
Op de human site staat dat versie 1.00.51 beschikbaar is via het ziggo netwerk.
Hoe weet ik wanneer het ook via caiway beschikbaar is.
Beetje raar dat het niet via het internet kan geüpdatet.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Humax 5200 Firmware', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Humax 5050c - soms bij 1 zender geen EPG Decoders van derden voor digitale radio en tv. : 3 18 aug 2019
Humax 5050c - FTP - heeft iemand dit werkend gekregen? Decoders van derden voor digitale radio en tv. : 7 25 jun 2019
Humax 5050c - kopieer mogelijkheid verdwenen? Decoders van derden voor digitale radio en tv. : 1 22 jun 2019
Humax 5050c - Undelete mogelijk? Decoders van derden voor digitale radio en tv. : 3 03 mei 2019
Opnemen met humax 5300c Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 3 25 dec 2018
Advertentie