obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over CaiWay/Delta? Post hier je CaiWay/Delta klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
EPG van Caiway stelt zwaar teleur!!!
henkb78
Nu mijn ("verplichte") overstap van Ziggo naar Caiway sinds 30-01-2015 een feit is, stel ik tot mijn grote teleurstelling vast, dat de Electronische Programma Gids van Caiway zwaar teleurstelt. Bij Ziggo was de EPG tenminste 1-2 WEKEN vooruit geheel gevuld. Alle programma's kon je via de EPG gemakkelijk opnemen.
Na installatie nu in de EPG gids van Caiway kijkend, zie ik bij sommige zenders 1 of 2 PROGRAMMA's staan, maar het grootste gedeelte blijft helemaal leeg.

Ik zie al meer klachten hierover op dit forum, en vraag me dus af of dit een instellingsfout van mijzelf betreft, of dat het om een gebrek aan de zijde van Caiway gaat? Boxing
Immers, in alle informatie die ik voor de overgang naar Caiway ontving werd melding gemaakt van 3 dagen vooruit via EPG kunnen opnemen.

Wie kan mij nader informeren???
 
Adios
De EPG is al beter als vroeger. Toen had de helft van alle zenders bij Caiway geen EPG. Maar je hebt een paar dagen vooruit en daar moet je het meedoen.

Ik vind het ook erg weinig, maar ja. Hoop nu Caiway groter wordt ze er wat aan gaan doen.

Wat je ook wel zal merken bij Caiway is dat ze niet zoals Ziggo een leeg ondertiteling regel hebben bij de NPO kanalen.

Als je nu dus je ondertiteling aanzet omdat deze op sommige zenders zoals The Travel Channel , niet zijn ingebakken. Dan heb je gelijk ongevraagd Nederlandse ondertitels op NPO 1, 2 en 3.

Ziggo losste dit op door een extra leeg ondertitelingsregel toe te voegen bij deze kanalen, zodat de echte ondertiteling gezien werd door de televisies met ingebouwde digitale kabeltuners als voor slechthorenden.

De mensen die nu in het Ziggo gebied omgezet worden naar het UPC netwerk , lopen hier ook tegen aan.

Ik wist niet dat de mogelijkheid bestond, maar ergerde me altijd wel aan de ongevraagde ondertitels.

Hoop dat Caiway snel met de Ziggo oplossing komt inzake deze kwestie.
 
Bordewolf
Beide issues zijn erg storend.... Lijkt me toch dat een techneut van Caiway hier even kan reageren wat ze hier aan gaan doen!
 
Adios
Ook het kanaal AMC, daar kijk ik weleens naar. Ik vind het lastig en omslachtig om steeds handmatig de ondertitels aan en weer uit te moeten zetten.

Hoop dat veel mensen laten weten aan Caiway als ze zich hieraan storen. Zeker nu ik weet dat er een goede oplossing zoals Ziggo doet, mogelijk is.
 
Bordewolf

Quote

H D R schreef:

Ook het kanaal AMC, daar kijk ik weleens naar. Ik vind het lastig en omslachtig om steeds handmatig de ondertitels aan en weer uit te moeten zetten.

Hoop dat veel mensen laten weten aan Caiway als ze zich hieraan storen. Zeker nu ik weet dat er een goede oplossing zoals Ziggo doet, mogelijk is.


Een ding is zeker, dit was bij Ziggo niet het geval.
 
henkb78
Terugkomend op mijn klacht met betrekking tot de slechte EPG constateer ik nu, na ruim een week vanaf Ziggo bij Caiway te zitten, toch een verbetering. Wel missen er regelmatig enkele zenders in de programmagids en moet je soms een hele tijd wachten, voordat de regels zijn gevuld. Maar toch kan ik nu bijna een week vooruit kijken c.q. programmeren. Ik hoop, dat deze verbetering verder doorgezet wordt.
 
Adios
Ik heb gehoord dat Caiway hier voorlopig niks aan wil doen. Dus we blijven aanmodderen met de ondertiteling bij Caiway.

Hierin stelt Caiway ook mij zwaar teleur!
 
Adios
Ik heb geen logitech nodig. Alles zit ingebouwd in mijn geweldige smart TV.
 
gamespel
Ik word een beetje strontziek van de EPG (op de Humax). De programma's van bijv History en Discovery kloppen voor geen meter.

Een programma opnemen die bijv om 1:20 uur begint die begint gewoon om 1:50 uur... AngryGoogle Search:
 
Adios
Je kan een klacht indienen op www.klacht.nl

Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'EPG van Caiway stelt zwaar teleur!!!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie