Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles kwijt over Glasvezel modems van CaiWay/Delta. Eventueel in combinatie met een eigen router.
Powerline adapter alternatief
|
|
Caiwee |
Geplaatst op 26 January 2015, 20:23
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 26 Jan 2015 |
Ik las het volgende op de website: "Is er bij u een powerline adapter geinstalleerd? En heeft u gekozen voor interactieve televisie? Dan raden we u aan om contact op te nemen met onze installatieservice OPTIMIZER.CO via 0174 - 768 333 . Zij kunnen u een alternatief aanbieden, omdat de opnamefunctie voor interactieve televisie niet goed werkt bij een powerline adapter." Iemand een idee wat dat alternatief is en wat dat kost? Daarnaast hoor ik graag ervaringen met powerline adapters icm glasvezel. Het gaat dan om de verbinding tussen de glasmodem en de tv decoder. Alvast bedankt. |
|
|
Caiwee |
Geplaatst op 26 January 2015, 20:52
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 26 Jan 2015 |
Bedankt. Waar ik tegen aanloop is dat ik geen kabel wil/ kan trekken van de meterkast naar de tv. |
|
|
Caiway Webcare |
Geplaatst op 27 January 2015, 10:06
|
Official van CaiWay » Naaldwijk Berichten: 960 Lid sinds: 12 Jul 2010 |
Quote Caiwee schreef: Ik las het volgende op de website: "Is er bij u een powerline adapter geinstalleerd? En heeft u gekozen voor interactieve televisie? Dan raden we u aan om contact op te nemen met onze installatieservice OPTIMIZER.CO via 0174 - 768 333 . Zij kunnen u een alternatief aanbieden, omdat de opnamefunctie voor interactieve televisie niet goed werkt bij een powerline adapter." Iemand een idee wat dat alternatief is en wat dat kost? Daarnaast hoor ik graag ervaringen met powerline adapters icm glasvezel. Het gaat dan om de verbinding tussen de glasmodem en de tv decoder. Alvast bedankt. Zowel de Powerline adapters als de Moka 16 worden niet door Caiway ondersteund. Wij garanderen een goede werking enkel met een UTP kabel tussen het modem en Entone. Andere opties kunnen werken maar dat is op eigen risico om dit te gebruiken. Bij een storing of probleem zullen wij adviseren te testen met een directe kabel of het dan ook voorkomt of niet. Ons advies is toch de optie van een kabel te bekijken. Met vriendelijke groet, Arjan in ’t Hout Caiway Webcare Team
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Powerline adapter alternatief', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Animo 7x - is er een goed alternatief? | Interactieve TV, Pay Per Event | : 6 | 27 Mar 2022 |
(Glas) Modem en Powerline | Hardware instellingen | : 4 | 15 Mar 2021 |
Powerline zowel internet als TV? | Eigen netwerk | : 5 | 25 Nov 2016 |
lan adapter heeft geen geldige ip-configuratie | CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen | : 6 | 23 Nov 2015 |
Alternatief voor modem ? | CaiWay/Delta Glasvezel modem | : 4 | 26 Jul 2015 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie