obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten kommen. Dit de plek om erover te discussiëren.
 Onderwerp afdrukken
SBS9 trapt met filmmarathon af
Adios
[url]http://www.totaaltv.nl/nieuws/18599/sbs9-trapt-met-filmmarathon-af.html
[/url]


Eerste uitzenddag vol met films op SBS9



SBS9 begint op 1 januari de uitzending om 12.00 uur met een filmmarathon. Op de eerste uitzenddag zijn films als Seabiscuit en Runaway Bride te zien. Als laatste film wordt Hereafter met Matt Damon in de hoofdrol uitgezonden. Het is de tv-première van de door Clint Eastwood geregisseerde film.
 
Migow
Als 1e: De beste wensen voor 2015

Tip voor jou HDR: ga bij de buren kijken die UPC hebben!!
hahaha

Maar ff zonder dollen. Ik zit persoonlijk niet op deze zender te wachten, maar het blijft droevig dat caiway nog steeds geen afspraken heeft voor doorgifte van dit kanaal.

Laat de klant zelf bepalen ofdat ze het willen kijken of niet, maar dit is echt lachwekkend
 
Bordewolf
Het is ronduit belachelijk dat ALLE aanbieders klaar zijn met onderhandelen en de zenders doorgeven en Caiway nog niet.
 
Adios
Als ik de gemiddelde onderhandeltijd van Caiway hanteer, verwacht ik dat we bij Caiway, SBS9 over vier jaar wel hebben.
 
jj1987
Niet te voorbarig he "4 jaar"Wait
En als ze hem gaan doorgeven geven ze hem in sd kwaliteit hahahah Sad
 
Adios
Laat Caiway dan eerst maar eens beginnen met het uitschakelen van de resterende analoge zenders in Krimpen.
 
jj1987
Heeft niets met uitschakelen van analoog te maken. Dat er meer ruimte op de kabel komt is dan wel zo. Maar in Schiedam bijv is analoog ook uitgeschakeld dus meer bandbreedte. Maar ook daar hebben ze geen SBS9.
Dat neemt niet weg dat ik analoog ook kan missen, evenals dat vage dvb-t. Weet dat er veel mensen een goedkopere of ouder model tv hebben die wel dvb-t kijken maar vind het een vaag iets. Je kan nog beter analoog kijken dan naar die slechte kwaliteit dvb-t.
Vind het wel echt belachelijk dat Caiway het niet voor elkaar krijgt een deal te sluiten met SBS9. Het is werkelijk een diepe afgang. Snap niet dat je als Caiway medewerker of webcare je niet de kloten uit je broek schaamt. Als ik daar zou werken dan zou ik echt zoiets hebben van hoe ga ik een klant vertellen dat wij t niet gaan leveren...
 
Adios
Kijk, als je nou 8 euro per maand vraagt voor het basispakket, maar Caiway vraagt er maar liefst 19 euro per maand voor.
Dan moet daar makkelijk SBS9 vanaf kunnen ?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'SBS9 trapt met filmmarathon af', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway als enige aanbieder nog geen akkoord over SBS9 Welke zender wil je er nog bij hebben? : 101 02 feb 2015
SBS9 goed uit de startblokken Welke zender wil je er nog bij hebben? : 20 14 jan 2015
Advertentie