Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten kommen. Dit de plek om erover te discussiëren.
Caiway als enige aanbieder nog geen akkoord over SBS9
|
|
Adios |
Geplaatst op 10 January 2015, 13:18
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
ARD,ZDF, 24 Kitchen en 13th Street biedt Caiway op de coaxkabel aan in HD. Alleen Syfy niet. Van de Fox sport zenders weet ik het niet, want daar heb ik geen abonnement op. Wel is grappig dat bij Ziggo France 2 in het basispakket zit en bij Caiway in het dure extra pakket van 14 euro per maand bovenop je basispakket. |
|
|
Bakstenen |
Geplaatst op 10 January 2015, 15:14
|
Activiteit » Monster » 2681XH » Alles-in-1 Plus » Arris Touchstone » Emminent » Basic TV » Entone IPTV Berichten: 463 Lid sinds: 24 Oct 2013 |
@ Bordewolf en als de meerderheid van de klanten daar nu op zit te wachten? er hangt wel een prijskaartje aan en als dat weer in het gewone basis pakket komt en alles duurder mogen ze van mij dit in een extra pakket doen |
|
|
Bordewolf |
Geplaatst op 10 January 2015, 16:48
|
Activiteit » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » Netgear Nighthawk 7000 » Complete TV » Entone IPTV Berichten: 1471 Lid sinds: 31 May 2014 |
Quote Bakstenen schreef: @ Bordewolf en als de meerderheid van de klanten daar nu op zit te wachten? er hangt wel een prijskaartje aan en als dat weer in het gewone basis pakket komt en alles duurder mogen ze van mij dit in een extra pakket doen Dat prijskaartje zal nog wel meevallen, bovendien is dit ook gewoon met de tijd meegaan. HD is gewoon de standaard en de kanalen geleverd kunnen worden in HD moeten dat ook zijn. De voorbeelden zijn als genoemd. Zie Ziggo. Ziggo is zelfs goedkoper met COAX alles in 1 paketten tov de COAX alles in 1 paketten van Caiway. |
|
|
jj1987 |
Geplaatst op 11 January 2015, 04:26
|
Activiteit » Hendrik-Ido-Ambacht » 3344 » Basic TV » Humax iRHD-5300c Berichten: 432 Lid sinds: 12 Aug 2013 |
Zo lopen ze ook al tijden achter met het uitrollen van nieuwe firmware van Humax decoders. Heb hier 3 ihdr-5300c en 1 5200c recorder staan. Ziggo heeft uiteraard wel de nieuwe firmware versies op de kabel klaarstaan maar caiway noppes nada! Als je er naar vraagt zeggen ze doodleuk dat ze die niet ondersteunen. De 5300 leveren ze gratis ter huur (ook al kost t je niks) bij een abbo. En de 5200c kun je in de caiway shop kopen. Dus de smoes met niet ondersteunen gaat er bij mij niet in. Als je de dtvmonitor online bekijkt dan zie je wel degelijk een aantal streams met updates voor oa humax. Maar dit betreffen oudere versies. Een andere medewerker zegt dat er wel een update is maar niet voor caiway want daar zouden we niks aan hebben daar het een update betreft om de on demand services up te daten. Bekijk je de release note van de laatste update zie je wel degelijk veel andere bugfixes zoals slecht laden van epg, betere weergave van signaalsterkte op de 5300. (Deze geeft nu bij slecht signaal nog 100% aan!)Een caiway klant wil die update ook! |
|
|
Adios |
Geplaatst op 11 January 2015, 09:18
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Waarom biedt Caiway deze firmware updates van de Humax niet aan? Caiway heeft dan wel geen interactieve televisie op de coaxkabel, maar de firmware verbetert ook andere dingen aan de ontvanger. Er is dus geen reden voor Caiway om de updates niet aan te bieden . |
|
|
Bell88 |
Geplaatst op 14 January 2015, 14:23
|
Activiteit » Almelo » Alles-in-1 G250 » Genexis Titanium-52 » Sitecom » Basic TV » Entone IPTV Berichten: 7 Lid sinds: 19 Dec 2014 |
De wonderen zijn de wereld nog niet uit... Volgens de zenderoverzicht van Caiway zelf, zou op kanaal 58 SBS9HD moeten zitten :-) |
|
|
Murgen |
Geplaatst op 16 January 2015, 13:15
|
Activiteit Berichten: 366 Lid sinds: 08 Dec 2009 |
SBS9 zit nu op kanaal 58. Heb alleen issues met signaalsterkte, ben met Webcare in gesprek |
|
|
Adios |
Geplaatst op 17 January 2015, 20:18
|
Vaak ligt het aan je aansluitmateriaal in huis als je signaal sterkte niet goed is op bepaalde kanalen. |
|
|
Murgen |
Geplaatst op 17 January 2015, 20:35
|
Activiteit Berichten: 366 Lid sinds: 08 Dec 2009 |
Quote H D R schreef: Vaak ligt het aan je aansluitmateriaal in huis als je signaal sterkte niet goed is op bepaalde kanalen. Maar niet bij mij. Alle kanalen zijn in orde behalve SBS9. Signaalsterkte andere kanalen tussen de 60-70 (Samsung zelfdiagnose) maar SBS9 schommelt tussen 9 en 30. Ik gebruik de betere coaxkabels. Ik denk toch dat er wat anders aan de hand is. |
|
|
Adios |
Geplaatst op 17 January 2015, 22:21
|
Is je signaal diagnose met de ingebouwde digitale kabeltuner van je Samsung? Dan vind ik je signaalsterkte matig . Ik heb volgende signaalsterkte, zonder versterkers en toch verdeeld over meerdere televisies vanaf de meterkast.
Adios voegde bij, bestand:
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Caiway als enige aanbieder nog geen akkoord over SBS9', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Trage opstarten Caiway TV | Storing | : 23 | 03 Oct 2024 |
wegvallen webtv.caiway.nl | Klacht over CaiWay/Delta | : 2 | 28 Sep 2024 |
Caiway wordt Delta | Nieuws van CaiWay/Delta | : 11 | 13 Aug 2024 |
Geen verbinding met camera's | Algemeen | : 2 | 21 Mar 2024 |
Sommige apparaten geen verbinding met wifi | Eigen netwerk | : 1 | 31 Jan 2024 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie