Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten kommen. Dit de plek om erover te discussiëren.
Caiway als enige aanbieder nog geen akkoord over SBS9
|
|
Migow |
Geplaatst op 30 December 2014, 15:14
|
Activiteit » 3402AP » Alles-in-1 Basis » Genexis Titanium-52 » ASUS RT-AC87U » Basic TV » Kamai 7X Berichten: 974 Lid sinds: 04 Jan 2011 |
Ja dat antwoord heb ik ook al aantal keer gehad. En ze zijn niet de laatste in nederland haha cambrium en rekam nog. Poulen wie de laatste wordt? Zet me geld op caiway |
|
|
Adios |
Geplaatst op 30 December 2014, 21:59
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Waarom is Caiway met zenders tegenwoordig steeds de laatste? Dit is al jaren aan de orde. Zou er weer ruimtegebrek zijn op de coaxkabel ? |
|
|
Migow |
Geplaatst op 30 December 2014, 22:03
|
Activiteit » 3402AP » Alles-in-1 Basis » Genexis Titanium-52 » ASUS RT-AC87U » Basic TV » Kamai 7X Berichten: 974 Lid sinds: 04 Jan 2011 |
Dat geloof ik niet en anders pleuren ze er maar een andere flutzender af. Volgens mij willen ze voor een appel en een ei alles. Echt die onderhandelingen duren altijd zolang. Zegt toch al genoeg hoe ze dat doen. Als ze echt mee willen dan moeten ze ook aan hun klanten denken, maar ja monopolipositie. |
|
|
Adios |
Geplaatst op 31 December 2014, 07:40
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Er moet een reden zijn waarom Caiway zo achterloopt met zijn televisie aanbod de laatste jaren. Als je met gemak als enige aanbieder van Nederland, in een Nederlandstalig land een zender welke Nederlands geluidscommentaar heeft, toch alleen een Engelstalig geluidskanaal aanbiedt ( Eurosport 2) dan maak je het wel erg bont vind ik. |
|
|
Caiway Webcare |
Geplaatst op 31 December 2014, 09:32
|
Official van CaiWay » Naaldwijk Berichten: 960 Lid sinds: 12 Jul 2010 |
Beste gebruikers, Caiway is met SBS nog in de onderhandeling voor de doorgifte van SBS9. Deze zender zal op 1 januari niet live gaan. Er is nog geen termijn bekend wanneer deze zender word opgenomen in het zenderaanbod van Caiway. Met vriendelijke groet, Arjan in ‘t Hout Caiway Webcare Team
|
|
|
Migow |
Geplaatst op 31 December 2014, 10:05
|
Nog in onderhandelingen? haha Deze zin moet caiway inlijsten, want dit is echt het meest wat ik gelezen en gehoord heb van jullie. Wat een aanfluiting is dit haha Hoe jullie omgaan met jullie klanten verdient echt een loden leeuw of een zeer koude douche met ijsblokjes!! Doe het management van caiway de groeten van mij en laat ze genieten van hun bonus. Fijne jaarwisseling en een goed 2015 voor de webcare. En volgend jaar gaan de onderhandelingen gewoon verder |
|
|
Adios |
Geplaatst op 31 December 2014, 10:41
|
Caiway moet zich blauw schamen. Bij bijna alle aanbieders is deze zender vanaf 1 januari 2015 te zien. Met het met je eens Migow. Zullen wij een fotolijstje kopen voor Caiway? |
|
|
Migow |
Geplaatst op 31 December 2014, 11:27
|
Koop niks voor ze haha Betaal elke maand braaf mijn rekening. Ze zullen best nog wel een lijstje zelf hebben waarin ze de gouden eikel vh jaar in kunnen stoppen. |
|
|
Adios |
Geplaatst op 31 December 2014, 11:50
|
Die nieuwe directeur van Caiway heeft ook weinig goeds voor de abonnees gebracht. Het is nog steeds aanmodderen met Eurosport 2 met Engels commentaar en slechts 1 HD zender van Film1 en HBO op de coaxabel. Ik zie steeds meer nieuwe ontwikkelingen waarbij Caiway langs de zijlijn staat op televisie gebied. Er is geen 1 aanbieder die zijn abonnees al meer dan een jaar durft af te schepen met slechts 10 zenders op je tablet. En over de werking daarvan nog maar te zwijgen. Ik denk dat de Cogas klanten van een koude kermis thuiskomen straks. |
|
|
Migow |
Geplaatst op 31 December 2014, 12:37
|
ja had het al gelezen en ook gereageerd haha maar helpt toch niets want bij caiway hebben ze een plaat voor hun hoofd |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Caiway als enige aanbieder nog geen akkoord over SBS9', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Trage opstarten Caiway TV | Storing | : 23 | 03 Oct 2024 |
wegvallen webtv.caiway.nl | Klacht over CaiWay/Delta | : 2 | 28 Sep 2024 |
Caiway wordt Delta | Nieuws van CaiWay/Delta | : 11 | 13 Aug 2024 |
Geen verbinding met camera's | Algemeen | : 2 | 21 Mar 2024 |
Sommige apparaten geen verbinding met wifi | Eigen netwerk | : 1 | 31 Jan 2024 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie