obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over CaiWay/Delta? Post hier je CaiWay/Delta klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Caiway-voordelen in Cogas-gebied niet voor andere klanten
Adios
http://www.totaaltv.nl/nieuws/17816/c...anten.html


Onnodig om te melden dat ik dit het toppunt van minachting naar trouwe Caiway klanten vindt.
 
Adios
Ik ben ook erg benieuwd naar al die andere aanbieders die binnen een half jaar op de glasvezel verschijnen ........
 
Adios
Ik wil ook graag onbeperkt bellen naar vast en mobiel voor 9,95 euro per maand Caiway.

Je kan je klanten echt niet zo verschillend per gebied behandelen. Zie dat nou eens in !!

Dit verwijdert klanten van je. SNAP DAT NOU EENS
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Caiway-voordelen in Cogas-gebied niet voor andere klanten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
TV herkend signaal niet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 02 okt 2023
Het kastje dat we niet hebben... CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 06 sep 2023
Advertentie