Onderwerp bekijken
Een ieder mag hier "Nieuws van CaiWay/Delta" posten.
Pagina 2 van 2: 12
|
Caiway komt klant tegemoet met goedmakers
|
|
Adios |
Geplaatst op 24 October 2014, 05:44
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Alles in één keer? Diverse diensten die Ziggo wel biedt, maar Caiway ontbeert, vragen de abonnees al jaren om!!! Ik ben niet voor niks overgegaan naar andere email, omdat Caiway geen IMAP biedt. Ik kan geen internet pakket nemen zonder telefonie. Iets wat Ziggo en UPC al jaren bieden. Caiway is de bijna de enige kabelaar in Nederland die nog geen WIFI spots biedt Al jaren kan bij Ziggo, vijf smartcards per abonnement. Hoeveel jaar heeft Caiway nog nodig omdat dat allemaal in orde te krijgen ? |
|
|
Bordewolf |
Geplaatst op 24 October 2014, 18:09
|
Activiteit » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » Netgear Nighthawk 7000 » Complete TV » Entone IPTV Berichten: 1471 Lid sinds: 31 May 2014 |
Quote HDR schreef: Alles in één keer? Diverse diensten die Ziggo wel biedt, maar Caiway ontbeert, vragen de abonnees al jaren om!!! Ik ben niet voor niks overgegaan naar andere email, omdat Caiway geen IMAP biedt. Ik kan geen internet pakket nemen zonder telefonie. Iets wat Ziggo en UPC al jaren bieden. Caiway is de bijna de enige kabelaar in Nederland die nog geen WIFI spots biedt Al jaren kan bij Ziggo, vijf smartcards per abonnement. Hoeveel jaar heeft Caiway nog nodig omdat dat allemaal in orde te krijgen ? Waarom zit je dan nog bij Caiway ? Leg me eens uit wat ze wel goed doen dan? In alles lopen ze ver achter tov andere kabelmaatschappijen |
|
|
Migow |
Geplaatst op 24 October 2014, 19:22
|
Activiteit » 3402AP » Alles-in-1 Basis » Genexis Titanium-52 » ASUS RT-AC87U » Basic TV » Kamai 7X Berichten: 974 Lid sinds: 04 Jan 2011 |
Ver achter? Ik zit niet te wachten op wifi spots. Ik zit niet te wachten op een mobiel abonnement. Ik heb interactieve tv mbv me smart tv en evt. Via me entone . Wat ik wel heb: een zeer stabiele glasvezelverbinding! Zeer goed tv signaal via coax en glas. En telefonie heb ik wel maar doe alles met me gsm met abonnement van telfort. Waar caiway wel in achter blijft: div. Tv kanalen niet in hd via coax en geen fox go (maart komt in maart 2015) maar dit is mijn mening. Vraag je het aan 1000 abonnees dan heeft iedereen zijn/haar voorkeur. |
|
|
Bordewolf |
Geplaatst op 25 October 2014, 12:32
|
Activiteit » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » Netgear Nighthawk 7000 » Complete TV » Entone IPTV Berichten: 1471 Lid sinds: 31 May 2014 |
Quote Roberto schreef: Quote Migow schreef: Ver achter? Ik zit niet te wachten op wifi spots. Ik zit niet te wachten op een mobiel abonnement. Ik heb interactieve tv mbv me smart tv en evt. Via me entone . Wat ik wel heb: een zeer stabiele glasvezelverbinding! Zeer goed tv signaal via coax en glas. En telefonie heb ik wel maar doe alles met me gsm met abonnement van telfort. Waar caiway wel in achter blijft: div. Tv kanalen niet in hd via coax en geen fox go (maart komt in maart 2015) maar dit is mijn mening. Vraag je het aan 1000 abonnees dan heeft iedereen zijn/haar voorkeur. Volledig mee eens Migow. Zelfde situatie hier. Ik snap alleen gebruiker Bordewolf niet dat zo'n jonge jongen niet inziet dat bijvoorbeeld het aantal HD zenders tot 1 september bedroevend was bij Ziggo. Nog steeds minder HD zenders dan Caiway in het basispakket. Dat zijn toch je standaard diensten. Welke provider loopt nou achter??? Hij maakt zich druk om een email account. Hij snapt het niet. Ziggo is ok in HD een inhaalslag aan het maken. Verder lopen ze met alles voorop of zijn ze beter dan Caiway: - Meer zenders op de app - Fox Sports Go, HBo Go etc ondersteund - IMAP emailadressen (niet onbelangrijk in een wereld waar we de mail op alle devices uit willen kunnen lezen) - Bapp-bellen - Wifi spots - Wifi-modem, dus geen aparte router, dat is erg jaren 90 - 5 smartcards volkomen gratis, geen extra abonnement betalen bij de 4e en 5e kaart (ook echt jaren 90 gedachte) - Interactieve tv mogelijk via COAX - Nieuwsgroepen, virusscan etc zit inbegrepen in het Alles in 1 bedrag en wordt bij Caiway extra aangeboden voor veel geld (zelfs in het aanbod aan de Cogasklant is dit nog steeds niet inbegrepen!!!!!!!!!!!!!!!!) - Tweede telefoonlijn gewoon mogelijk Het lijstje kan nog tien keer langer. Als deze zaken dient Caiway echt eerst goed te regelen alvorens ze in Twente op de COAX komen. We zijn echt niet gek in Twente! |
|
|
Adios |
Geplaatst op 25 October 2014, 13:05
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Ik ben benieuwd wat er vanavond uit rolt bij Vara Kassa op NPO1. http://www.totaaltv.nl/nieuws/17793/g...-soap.html |
|
|
2fast4u |
Geplaatst op 25 October 2014, 18:18
|
Activiteit » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » TP-Link Archer C7 v2 » Complete TV » CI+ Module CaiWay Berichten: 277 Lid sinds: 18 May 2014 |
Quote Bordewolf schreef: Quote Roberto schreef: Quote Migow schreef: Ver achter? Ik zit niet te wachten op wifi spots. Ik zit niet te wachten op een mobiel abonnement. Ik heb interactieve tv mbv me smart tv en evt. Via me entone . Wat ik wel heb: een zeer stabiele glasvezelverbinding! Zeer goed tv signaal via coax en glas. En telefonie heb ik wel maar doe alles met me gsm met abonnement van telfort. Waar caiway wel in achter blijft: div. Tv kanalen niet in hd via coax en geen fox go (maart komt in maart 2015) maar dit is mijn mening. Vraag je het aan 1000 abonnees dan heeft iedereen zijn/haar voorkeur. Volledig mee eens Migow. Zelfde situatie hier. Ik snap alleen gebruiker Bordewolf niet dat zo'n jonge jongen niet inziet dat bijvoorbeeld het aantal HD zenders tot 1 september bedroevend was bij Ziggo. Nog steeds minder HD zenders dan Caiway in het basispakket. Dat zijn toch je standaard diensten. Welke provider loopt nou achter??? Hij maakt zich druk om een email account. Hij snapt het niet. Ziggo is ok in HD een inhaalslag aan het maken. Verder lopen ze met alles voorop of zijn ze beter dan Caiway: - Meer zenders op de app - Fox Sports Go, HBo Go etc ondersteund - IMAP emailadressen (niet onbelangrijk in een wereld waar we de mail op alle devices uit willen kunnen lezen) - Bapp-bellen - Wifi spots - Wifi-modem, dus geen aparte router, dat is erg jaren 90 - 5 smartcards volkomen gratis, geen extra abonnement betalen bij de 4e en 5e kaart (ook echt jaren 90 gedachte) - Interactieve tv mogelijk via COAX - Nieuwsgroepen, virusscan etc zit inbegrepen in het Alles in 1 bedrag en wordt bij Caiway extra aangeboden voor veel geld (zelfs in het aanbod aan de Cogasklant is dit nog steeds niet inbegrepen!!!!!!!!!!!!!!!!) - Tweede telefoonlijn gewoon mogelijk Het lijstje kan nog tien keer langer. Als deze zaken dient Caiway echt eerst goed te regelen alvorens ze in Twente op de COAX komen. We zijn echt niet gek in Twente! en waarom gaat dan ziggo niet meer door met huur betaling en zegt te duur voor ziggo?? Het is niet schuld aan Caiway dat ziggo niet de hooge huur wil betalen.. en ik vind tot nu al 3maanden Caiway klant ben ik helemaal tevreden! |
|
|
Adios |
Geplaatst op 01 November 2014, 21:35
|
YouTube Video |
|
|
Murgen |
Geplaatst op 02 November 2014, 10:20
|
Activiteit Berichten: 366 Lid sinds: 08 Dec 2009 |
Wifi modem, is wel het laatste wat ik zou willen. Kies liever mijn eigen spullen. Baas in eigen huis. In Brabant zijn we ook niet achterlijk. |
|
|
Bordewolf |
Geplaatst op 02 November 2014, 13:28
|
Quote 2fast4u schreef: Quote Bordewolf schreef: Quote Roberto schreef: Quote Migow schreef: Ver achter? Ik zit niet te wachten op wifi spots. Ik zit niet te wachten op een mobiel abonnement. Ik heb interactieve tv mbv me smart tv en evt. Via me entone . Wat ik wel heb: een zeer stabiele glasvezelverbinding! Zeer goed tv signaal via coax en glas. En telefonie heb ik wel maar doe alles met me gsm met abonnement van telfort. Waar caiway wel in achter blijft: div. Tv kanalen niet in hd via coax en geen fox go (maart komt in maart 2015) maar dit is mijn mening. Vraag je het aan 1000 abonnees dan heeft iedereen zijn/haar voorkeur. Volledig mee eens Migow. Zelfde situatie hier. Ik snap alleen gebruiker Bordewolf niet dat zo'n jonge jongen niet inziet dat bijvoorbeeld het aantal HD zenders tot 1 september bedroevend was bij Ziggo. Nog steeds minder HD zenders dan Caiway in het basispakket. Dat zijn toch je standaard diensten. Welke provider loopt nou achter??? Hij maakt zich druk om een email account. Hij snapt het niet. Ziggo is ok in HD een inhaalslag aan het maken. Verder lopen ze met alles voorop of zijn ze beter dan Caiway: - Meer zenders op de app - Fox Sports Go, HBo Go etc ondersteund - IMAP emailadressen (niet onbelangrijk in een wereld waar we de mail op alle devices uit willen kunnen lezen) - Bapp-bellen - Wifi spots - Wifi-modem, dus geen aparte router, dat is erg jaren 90 - 5 smartcards volkomen gratis, geen extra abonnement betalen bij de 4e en 5e kaart (ook echt jaren 90 gedachte) - Interactieve tv mogelijk via COAX - Nieuwsgroepen, virusscan etc zit inbegrepen in het Alles in 1 bedrag en wordt bij Caiway extra aangeboden voor veel geld (zelfs in het aanbod aan de Cogasklant is dit nog steeds niet inbegrepen!!!!!!!!!!!!!!!!) - Tweede telefoonlijn gewoon mogelijk Het lijstje kan nog tien keer langer. Als deze zaken dient Caiway echt eerst goed te regelen alvorens ze in Twente op de COAX komen. We zijn echt niet gek in Twente! en waarom gaat dan ziggo niet meer door met huur betaling en zegt te duur voor ziggo?? Het is niet schuld aan Caiway dat ziggo niet de hooge huur wil betalen.. en ik vind tot nu al 3maanden Caiway klant ben ik helemaal tevreden! En daarom zit Caiway voor een veel lagere huur tov wat aan Ziggo is aangeboden op onze kebel? Wellicht kun je dat dan ook even verklaren voor me. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Pagina 2 van 2: 12
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Caiway komt klant tegemoet met goedmakers', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Trage opstarten Caiway TV | Storing | : 23 | 03 Oct 2024 |
wegvallen webtv.caiway.nl | Klacht over CaiWay/Delta | : 2 | 28 Sep 2024 |
Caiway wordt Delta | Nieuws van CaiWay/Delta | : 11 | 13 Aug 2024 |
Caiway slechte routes? | Storing | : 1 | 18 Jan 2024 |
Amino aria 7x naar Caiway omzetten | CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers | : 1 | 22 Dec 2023 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie