obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over CaiWay/Delta? Post hier je CaiWay/Delta klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Kastje naar de Muur
wvklink
Ik heb vorig jaar een afgemonteerde glasvezelaansluiting in mijn huis gekregen. Bij een test met de centrale bleek er geen lichtsignaal over de verbinding te gaan. Dat lag niet aan de aansluiting in huis maar aan de aansluiting in de centrale, aldus de monteur. Wordt opgelost was het antwoord! Als ik hierover navraag doe bij Caiway, dan geven zij aan dat ik geen glasvezelverbinding in huis heb en dat deze nog moet worden aangelegd. Dat klopt waarschijnlijk als ze in de eigen administratie kijken, de aansluiting is nog niet werkend opgeleverd, maar hij is toch daadwerkelijk afgemonteerd in huis.

Probleem is dat er iets in de centrale moet gebeuren om het signaal erop te zetten (volgens de monteur). Na 3 keer te zijn afgescheept door de Caiway servicedesk (lees, ze blijven volhouden dat er geen glasvezel in de woning is aangelegd, toch wel knap van achter je bureau) werd ik toch geloofd. Er zou op korte termijn naar gekeken worden. Waarschijnlijk is het ook bij kijken gebleven. Nog een paar keer gebeld en je raadt het al, we beginnen het hele circus weer opnieuw. De hele straat is aangesloten op de glasvezel. mijn buren kunnen wel een glasvezelpakket bestellen, ik niet. Als ik in de meterkast kijk zie ik toch echt een afgemonteerd wit kastje van de glasvezelverbinding. Er steekt ook geen groen draadje meer uit de stoeptegels bij de deur! Klopt want die is naar binnen gebracht en afgemonteerd!

Kortom, na 8 maanden ben ik nog steeds niet geholpen. Het blijft oorverdovend stil vanuit caiway!

Hoe bestaat het? Ja dat zou misschien nog weleens een oplossing kunnen zijn.
Gewijzigd door wvklink op 26 augustus 2014, 15:27
 
Caiway Webcare

Quote

wvklink schreef:

Ik heb vorig jaar een afgemonteerde glasvezelaansluiting in mijn huis gekregen. Bij een test met de centrale bleek er geen lichtsignaal over de verbinding te gaan. Dat lag niet aan de aansluiting in huis maar aan de aansluiting in de centrale, aldus de monteur. Wordt opgelost was het antwoord! Als ik hierover navraag doe bij Caiway, dan geven zij aan dat ik geen glasvezelverbinding in huis heb en dat deze nog moet worden aangelegd. Dat klopt waarschijnlijk als ze in de eigen administratie kijken, de aansluiting is nog niet werkend opgeleverd, maar hij is toch daadwerkelijk afgemonteerd in huis.

Probleem is dat er iets in de centrale moet gebeuren om het signaal erop te zetten (volgens de monteur). Na 3 keer te zijn afgescheept door de Caiway servicedesk (lees, ze blijven volhouden dat er geen glasvezel in de woning is aangelegd, toch wel knap van achter je bureau) werd ik toch geloofd. Er zou op korte termijn naar gekeken worden. Waarschijnlijk is het ook bij kijken gebleven. Nog een paar keer gebeld en je raadt het al, we beginnen het hele circus weer opnieuw. De hele straat is aangesloten op de glasvezel. mijn buren kunnen wel een glasvezelpakket bestellen, ik niet. Als ik in de meterkast kijk zie ik toch echt een afgemonteerd wit kastje van de glasvezelverbinding. Er steekt ook geen groen draadje meer uit de stoeptegels bij de deur! Klopt want die is naar binnen gebracht en afgemonteerd!

Kortom, na 8 maanden ben ik nog steeds niet geholpen. Het blijft oorverdovend stil vanuit caiway!

Hoe bestaat het? Ja dat zou misschien nog weleens een oplossing kunnen zijn.


Beste wvklink,

We gaan graag na wat we voor je kunnen doen. Kan je via een PB je adresgegevens door kunnen geven?

Met vreindelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
wvklink
Fijn dat jullie het oppakkenClap

Zou het dan toch nog goed komen?
Gewijzigd door wvklink op 28 augustus 2014, 17:05
 
jj1987
Is er al er oplossing ?
 
wvklink
De oplossing is er nog niet maar er wordt wel aan gewerkt.
Ik ben al een paar keer benaderd door Caiway.
Daarmee ben ik al een stap verder gekomen.

Ik heb er alle vertrouwen in dat mijn melding nu serieus wordt genomen.
Mocht dat niet zo zijn dan meld ik dat :-)
 
jj1987
Mocht je hulp nodig hebben dan horen we dat graag!
 
wvklink
Alvast dank voor het aanbod
 
wvklink
Vandaag 10-9 zijn er twee monteurs langs geweest. Er werd vrij snel vastgesteld dat er een aansluiting in huis was en dat er geen signaal over de lijn ging.
Uit de meting kwam naar voren dat er ergens een kabelbreuk moest zijn. Na inspectie bleek dat de kabel in huis in orde was en dat had tot gevolg dat
buiten de stoep werd opengelegd. Na flink graven bleek de kabel kapot te zijn. Deze is ter plekke gerepareerd en getest. Met als gevolg dat we een werkende
verbinding hebben (en dat na meer dan 1 jaar).

Beste mensen van Webcare, dank voor jullie hulp in deze! Mijn complimenten voor de snelle wijze waarop jullie dit hebben opgepakt.


Aan het adres van de directeur van Caiway, lees de casus nog eens terug en vraag je af of dit niet anders kan.
Het kan toch niet zo zijn dat je als klant van Caiway meer dan een jaar aan het lijntje wordt gehouden. De fout lag niet bij de klant, maar de klant moest wel alles in het werk stellen
om de fout hersteld te krijgen. En daarin ben ik door de Caiway servicedesk onvoldoende serieus genomen.
 
Adios
Ik neem aan dat je nu met terugwerkende kracht voor een jaar financiƫle compensatie krijgt van Caiway?

Ze hebben namelijk zolang niet aan hun leveringsplicht voldaan.
 
wvklink
Het ligt iets anders. Ik ben nu in staat om een glasvezelpakket af te nemen :-)
Dus naast een hoop irritatie heb ik geen financiƫle schade geleden.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Kastje naar de Muur', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Het kastje dat we niet hebben... CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 06 sep 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
2 zenders naar HD op Interactief Nieuws van CaiWay/Delta : 30 22 apr 2023
Overstap naar Delta CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) : 19 06 jul 2022
Advertentie