Onderwerp bekijken
Klacht over CaiWay/Delta? Post hier je CaiWay/Delta klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
Pagina 1 van 2: 12
|
Kastje naar de Muur
|
|
wvklink |
Geplaatst op 26 August 2014, 15:22
|
Activiteit Berichten: 11 Lid sinds: 26 Aug 2014 |
Ik heb vorig jaar een afgemonteerde glasvezelaansluiting in mijn huis gekregen. Bij een test met de centrale bleek er geen lichtsignaal over de verbinding te gaan. Dat lag niet aan de aansluiting in huis maar aan de aansluiting in de centrale, aldus de monteur. Wordt opgelost was het antwoord! Als ik hierover navraag doe bij Caiway, dan geven zij aan dat ik geen glasvezelverbinding in huis heb en dat deze nog moet worden aangelegd. Dat klopt waarschijnlijk als ze in de eigen administratie kijken, de aansluiting is nog niet werkend opgeleverd, maar hij is toch daadwerkelijk afgemonteerd in huis. Probleem is dat er iets in de centrale moet gebeuren om het signaal erop te zetten (volgens de monteur). Na 3 keer te zijn afgescheept door de Caiway servicedesk (lees, ze blijven volhouden dat er geen glasvezel in de woning is aangelegd, toch wel knap van achter je bureau) werd ik toch geloofd. Er zou op korte termijn naar gekeken worden. Waarschijnlijk is het ook bij kijken gebleven. Nog een paar keer gebeld en je raadt het al, we beginnen het hele circus weer opnieuw. De hele straat is aangesloten op de glasvezel. mijn buren kunnen wel een glasvezelpakket bestellen, ik niet. Als ik in de meterkast kijk zie ik toch echt een afgemonteerd wit kastje van de glasvezelverbinding. Er steekt ook geen groen draadje meer uit de stoeptegels bij de deur! Klopt want die is naar binnen gebracht en afgemonteerd! Kortom, na 8 maanden ben ik nog steeds niet geholpen. Het blijft oorverdovend stil vanuit caiway! Hoe bestaat het? Ja dat zou misschien nog weleens een oplossing kunnen zijn. Gewijzigd door wvklink op 26 August 2014, 15:27 |
|
|
Caiway Webcare |
Geplaatst op 28 August 2014, 14:22
|
Official van CaiWay » Naaldwijk Berichten: 960 Lid sinds: 12 Jul 2010 |
Quote wvklink schreef: Ik heb vorig jaar een afgemonteerde glasvezelaansluiting in mijn huis gekregen. Bij een test met de centrale bleek er geen lichtsignaal over de verbinding te gaan. Dat lag niet aan de aansluiting in huis maar aan de aansluiting in de centrale, aldus de monteur. Wordt opgelost was het antwoord! Als ik hierover navraag doe bij Caiway, dan geven zij aan dat ik geen glasvezelverbinding in huis heb en dat deze nog moet worden aangelegd. Dat klopt waarschijnlijk als ze in de eigen administratie kijken, de aansluiting is nog niet werkend opgeleverd, maar hij is toch daadwerkelijk afgemonteerd in huis. Probleem is dat er iets in de centrale moet gebeuren om het signaal erop te zetten (volgens de monteur). Na 3 keer te zijn afgescheept door de Caiway servicedesk (lees, ze blijven volhouden dat er geen glasvezel in de woning is aangelegd, toch wel knap van achter je bureau) werd ik toch geloofd. Er zou op korte termijn naar gekeken worden. Waarschijnlijk is het ook bij kijken gebleven. Nog een paar keer gebeld en je raadt het al, we beginnen het hele circus weer opnieuw. De hele straat is aangesloten op de glasvezel. mijn buren kunnen wel een glasvezelpakket bestellen, ik niet. Als ik in de meterkast kijk zie ik toch echt een afgemonteerd wit kastje van de glasvezelverbinding. Er steekt ook geen groen draadje meer uit de stoeptegels bij de deur! Klopt want die is naar binnen gebracht en afgemonteerd! Kortom, na 8 maanden ben ik nog steeds niet geholpen. Het blijft oorverdovend stil vanuit caiway! Hoe bestaat het? Ja dat zou misschien nog weleens een oplossing kunnen zijn. Beste wvklink, We gaan graag na wat we voor je kunnen doen. Kan je via een PB je adresgegevens door kunnen geven? Met vreindelijke groet, Harma Caiway Webcare Team
|
|
|
wvklink |
Geplaatst op 28 August 2014, 16:52
|
Activiteit Berichten: 11 Lid sinds: 26 Aug 2014 |
Fijn dat jullie het oppakken Zou het dan toch nog goed komen? Gewijzigd door wvklink op 28 August 2014, 17:05 |
|
|
jj1987 |
Geplaatst op 06 September 2014, 12:00
|
Activiteit » Hendrik-Ido-Ambacht » 3344 » Basic TV » Humax iRHD-5300c Berichten: 432 Lid sinds: 12 Aug 2013 |
Is er al er oplossing ? |
|
|
wvklink |
Geplaatst op 06 September 2014, 12:12
|
Activiteit Berichten: 11 Lid sinds: 26 Aug 2014 |
De oplossing is er nog niet maar er wordt wel aan gewerkt. Ik ben al een paar keer benaderd door Caiway. Daarmee ben ik al een stap verder gekomen. Ik heb er alle vertrouwen in dat mijn melding nu serieus wordt genomen. Mocht dat niet zo zijn dan meld ik dat :-) |
|
|
jj1987 |
Geplaatst op 06 September 2014, 12:50
|
Activiteit » Hendrik-Ido-Ambacht » 3344 » Basic TV » Humax iRHD-5300c Berichten: 432 Lid sinds: 12 Aug 2013 |
Mocht je hulp nodig hebben dan horen we dat graag! |
|
|
wvklink |
Geplaatst op 06 September 2014, 13:51
|
Activiteit Berichten: 11 Lid sinds: 26 Aug 2014 |
Alvast dank voor het aanbod |
|
|
wvklink |
Geplaatst op 10 September 2014, 16:07
|
Activiteit Berichten: 11 Lid sinds: 26 Aug 2014 |
Vandaag 10-9 zijn er twee monteurs langs geweest. Er werd vrij snel vastgesteld dat er een aansluiting in huis was en dat er geen signaal over de lijn ging. Uit de meting kwam naar voren dat er ergens een kabelbreuk moest zijn. Na inspectie bleek dat de kabel in huis in orde was en dat had tot gevolg dat buiten de stoep werd opengelegd. Na flink graven bleek de kabel kapot te zijn. Deze is ter plekke gerepareerd en getest. Met als gevolg dat we een werkende verbinding hebben (en dat na meer dan 1 jaar). Beste mensen van Webcare, dank voor jullie hulp in deze! Mijn complimenten voor de snelle wijze waarop jullie dit hebben opgepakt. Aan het adres van de directeur van Caiway, lees de casus nog eens terug en vraag je af of dit niet anders kan. Het kan toch niet zo zijn dat je als klant van Caiway meer dan een jaar aan het lijntje wordt gehouden. De fout lag niet bij de klant, maar de klant moest wel alles in het werk stellen om de fout hersteld te krijgen. En daarin ben ik door de Caiway servicedesk onvoldoende serieus genomen. |
|
|
Adios |
Geplaatst op 10 September 2014, 16:36
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Ik neem aan dat je nu met terugwerkende kracht voor een jaar financiële compensatie krijgt van Caiway? Ze hebben namelijk zolang niet aan hun leveringsplicht voldaan. |
|
|
wvklink |
Geplaatst op 10 September 2014, 19:29
|
Activiteit Berichten: 11 Lid sinds: 26 Aug 2014 |
Het ligt iets anders. Ik ben nu in staat om een glasvezelpakket af te nemen :-) Dus naast een hoop irritatie heb ik geen financiële schade geleden. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Pagina 1 van 2: 12
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Kastje naar de Muur', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Amino kastje waardeloos product... | Klacht over CaiWay/Delta | : 2 | 04 Dec 2024 |
Amino aria 7x naar Caiway omzetten | CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers | : 1 | 22 Dec 2023 |
Het kastje dat we niet hebben... | CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. | : 1 | 06 Sep 2023 |
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta | Interactieve TV, Pay Per Event | : 18 | 08 Jul 2023 |
2 zenders naar HD op Interactief | Nieuws van CaiWay/Delta | : 30 | 22 Apr 2023 |
Sorry, de Black Friday deals zijn voorbij. Kijk voor nieuwe acties op Delta_flexpakket