obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over CaiWay/Delta? Post hier je CaiWay/Delta klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Na ja Caiway!
2fast4u
Zoooooo


Nu na Paar manden lang heen en weer met Caiway te bellen hebben hun mij door gewezen dat iemand van Schuuring installatie mij moet bellen voor een afspraak om iets in de kast te doen... na Dus ik na paar maanden heen en weer tegen Caiway gezegd en foto's gestuurd die kunt u ook zien http://caiway.gebruikers.eu/forum/vie...ad_id=1305

dat er alles is dus de menner heel erg vriendelijk van Schuuring zegt dat er niks aan gedaan moet worden en ik meten van glasvezel gebruik kon maken... NOUUUUUUUUUUUU!


De hele tijd mij voor DOOM wijzen terwijl ik zelf tegen iedereen achteraan ging bellen om te vragen wat er aan de hand is en iedereen zegt zoals CIF dat alles in orde is.. MAANDEN LANG dan zegt Caiway nee nog niet -.- WTF!

Nou goed deze week of volgende week heb ik de glasvezel binnen dat was maar een telefoontje van 6-7min???

Mensen toch luister ff naar mensen die beetje verstand van zakken hebben.. en niet alleen op de PC kijken wat er staat... JE GAAT TOCH NIET DOOR DE RAAM SPRINGEN ALS OP de PC staat als je springt kom je in andere Wereld... NU ben ik pissed off vanwege Caiway heel veel bel kosten gemaakt ( opzicht maakt het niet uit maar uitgeput om alles de hele keren opnieuw aan hun te presenteren..)voor wat 7 min telefoontje..

wat zeggen jullie hier aan??
 
Migow
Ja welkom in de wondere wereld van Caiway. Voordat iets echt doordringt of bij de juiste persoon komt dat duurt ff Smile
Maar geloof me als het eenmaal werkt dan geniet je van je glasvezelinternet. Qua iptv daar zijn de meningen over verdeeld Smile
 
Bakstenen
geloof mij er zijn maar weinig bedrijven die het woord service kunnen uitspreken,eens gaat het kwartje vallen bij ze ,maar om je uit de droom te halen dit gebeurd ook ergens anders, heb ooit een ISDN genomen moest ik thuis blijven van KPN ik wachten en wachten toen maar voor dat de tijd om was gebeld of ze nog kwamen,wordt er doodleuk gezegd,maar mijnheer dat is al gebeurd is gewoon een knop hier in de centrale.
Angry
 
2fast4u
leuk als dit post boven waar zou zijn.... dus ik dacht ik bel even want heb het pakket niet binnen de enigste wat ik binnen kreeg was caiwaybriefecjrt

dit brief


Dus ging ik achter aan bellen om te vragen hoe het zit... nou mensen ik weet het niet meer hoe jullie er over denken maar ja.. hele tijd sorry te horen omdat veel mis gaat bij Caiway is mij beetje saai geworden.. Dus Ik moest zelf een afspraak maken bij Schuuring voor de installatiepakket... dus ging ik ff snel naar hun bellen en kreeg een afspraak op 2 sep. en kost 122 euro -.- nou ik dacht laat maar de afspraak want Caiway zegt ik moest een afspraak maken.. du weer terug naar Caiway gebeeld en die zegt dat de afspraak is voor ftp? of wat dan ook en die gaan morgen uitzoeken hoe verder.. nou ik weet het niet meer hadden jullie niet gewoon vorige week kunnen zeggen dat ik een afspraak moest maken?? WTF ik begin echt allen te schelden op de telefoon want anders kan het niet met jullie Schuuring zegt tegen mij dat ik zelf de kosten moest betallen en niks van Caiway weten WTF CAIWAYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY


Webcare of hoe dan ook ik geef jullie echt een week tijd met een goede antwoord te komen want over de telefoon de hele tijd iemand anders te hebben en hun weer niks van weten na ja. EN dit gaat zeker in de krant komen over Caiway EN anders begin ik met borden op de straten want zo gaat het niet eerst 4 manden wachten voor niks en nu dit nog..net gebeld door caiway hun hebben een spoed afspraak gemaakt en kan tot 9 dagen duren dat mij iemand voor belt... LOL......word er niet goed van.. Caiway wat zeggen jullie hier van? en kom alsjeblieft niet met een smoes want heb allemaal gebeeld die ik kon bellen van CIF schuuring en nog meer..
 
Caiway Webcare
Beste 2fast4u,

Ik zie dat er contact is geweest en dat de afspraak nu staat voor 28 augustus in de ochtend. Deze afspraak brengt geen kosten met zich mee.

Hopende je voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Arjan in ’t Hout
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Joekelaar
Beste meneer 2fast4u, ik snap er geen reet van.
 
Cees
2fast4me
 
2fast4u
Caiway bedankt Smile

3714163779
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Na ja Caiway!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie