obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Fiber ready? Gouda
Requiem
Ik kreeg een mail van fiber (ik heb ooit daar mij aangemeld),

"Een tijdje geleden heeft u op onze website uw gegevens achtergelaten om u te informeren over de komst van Fiber glasvezel op uw adres. Het is nog niet zover, maar we hebben het mogelijk gemaakt om onze Fiber diensten nu al op uw adres aan te bieden. Daarmee bent u helemaal klaar voor de komst van glasvezel.

Sterker nog, door nu al Fiber RDY te nemen, komt er sneller glasvezel bij u in de buurt."

Waarbij het op neer komt voor:

All-in One Snel 24mnd €49,95/mnd
Internet tot 50 mbit/s
Interactieve HD televisie
Goedkoop bellen
Settop box HD Gratis
Totale prijs per maand €49,95

en

All-in One Ultrasnel 24mnd €54,95/mnd
Internet tot 80 mbit/s
Interactieve HD televisie
Goedkoop bellen
Settop box HDGratis
Totale prijs per maand €54,95

Tevens krijg je wanneer er glasvezel wordt aangelegd voorrang en kosteloos aangesloten.

Het eerste wat er bij mij opkwam is he? Hoe willen ze tot 80 Mbit gaan aanbieden terwijl caiway het niet eens lukt ivm brakke infra structuur hier.
Ze bieden dit namelijk aan via de bestaande xDLS/Vectoring.

Enige nadeel is minder (HD) zenders dan ik nu bij caiway heb(al ben ik met het plus zender pakket alsnog goedkoper uit dan bij caiway). Maar als voordeel weer dat je op tablet kan kijken wat bij caiway nog steeds niet het geval is.

Iemand ook zo mail gehad of zelfs de overstap heeft gemaakt?

https://www.fiber.nl/fiber-RDY

Zou mij zelfs met extra zender plus pakket 5 euro per maand schelen maar wel met tot 80 mbit internet ipv 50.
Gewijzigd door Requiem op 07 augustus 2014, 10:06
 
frank32
je hebt nu een bericht gepost op het forum over Caiway.
Jou bericht heeft niet met Caiway te maken, maar gaat over internet provider Fiber Nederland (voorheen Fype)

Er is wel een ander forum over Fiber Nederland.
 
Requiem
Dit is het algemeen topic. Waarom denk je dat ik het niet onder een andere topic plaats?
Het heeft wel te maken met caiway omdat het mogelijk een alternatief is en goedkoper sneller en hoogstwaarschijnlijk betere service dan caiway momemteel bied met name in gouda al gaat het waarschijnlijk ook over het verouderde netwerk van rekam. Caiway roept we kunnen niet sneller (ergens hier gelezen) maar onder tussen is er een andere aanbieder die wel sneller kan en dat voor 10 euro per maand minder?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Fiber ready? Gouda', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway diensten uitgevallen door stroomstoring in regio Gouda Storing : 1 03 nov 2015
Upstream Frequentie Verandering Gouda Werkzaamheden : 12 27 okt 2015
Glasvezel gouda CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) : 26 31 mei 2015
Fiber vs Caiw Algemeen : 43 23 mei 2015
Storingen in Gouda Storing : 6 05 mei 2015
Advertentie