obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Storing 13th street
Goespy
Ik heb hier al eerder eens over geklaagd. Ik heb al vanaf het begin Caiway tv + internet + telefoon en nooit echt problemen en als die er wel waren, waren ze ook heel snel weer opgelost. Echter nu duurt het heel lang. Al mijn tv zenders doen het perfect, ach er zit wel heel af en toe eens een vogeltje op de kabel, maar dat is niet erg. Maar deze zender, 13th street, waar ik heel graag naar kijk, is al geruime tijd niet meer te bekijken. Hoe kan dit? Ik heb hier twee foto's van bijgevoeg, hoe het beeld er uit ziet. Hopenlijk komt er nu langs deze weg een goede oplossing.
Goespy voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
Adios
Heb je dit op meer televisies in huis?
 
Goespy
Wij hebben maar 1 tv in gebruik, dus helaas kan ik je daar verder geen antwoord op geven. Vandaag heb ik nog even gekeken en toen was deze zender helemaal niet meer te bereiken. Oftewel kreeg ik de foutmelding: E48-32
 
Adios
Kijk je met een losse kabelontvanger of met een ingebouwde digitale kabeltuner in je televisie?

In beide gevallen moet het mogelijk zijn de signaal kwaliteit/sterkte te kunnen weergeven.
Wat is deze bij jou?
 
Goespy
Via een Samsung SMT-C7140 en de signaalsterkte is nu 12%
 
jj1987
Niet gek dat je dan blokjes krijgt.
Signaal is dus bagger. Kabeltje tussen muur en ontvanger al eens verwisseld?
Meet eens met je ontvanger direct op het aop punt. Wat voor waardes krijg je dan?
 
Adios
jj1987 heeft gelijk. 12 procent signaal sterkte is veel te zwak.Heb je de ontvanger rechtstreeks vanuit de wandcontactdoos aangesloten?
Hoeveel meter coaxkabel heb je gebruikt tussen de wandcontactdoos en de samsung ontvanger?
welke coaxkabel heb je gebruikt?
 
2fast4u
ik heb zelf 130 dB coax kabel vanwege signaal verlies en heb zelf geen storing misschien is dat het probleem? 130 dB van 100 m heb je al voor 30 euro genoeg voor alles^^
 
Adios
Ik denk dat de meeste mensen geen 100 meter coaxkabel nodig hebbenSmile
 
2fast4u

Quote

HDR schreef:

Ik denk dat de meeste mensen geen 100 meter coaxkabel nodig hebbenSmile


klopt maar je koopt het een keer misschien doortrekken naar zolder en 2de verdieping ;P
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing 13th street', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Langdurige storing doorgifte BBC 4 op TV-kanaal 139 Storing : 1 22 mrt 2024
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
storing wordt maar niet opgelost Storing : 1 24 jan 2023
Internet Storing Glasvezel Lunteren 28 sept 2020 18.00-24.00 Storing : 17 01 dec 2020
Frequent storing - balken - blokjes etc. Storing : 4 22 sep 2020
Advertentie