obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over CaiWay/Delta? Post hier je CaiWay/Delta klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Caiway NU!
2fast4u
Sinds paar manden ben ik bezig om een glasvezel pakket te bestellen maar omdat er iets mis was heb ik alleen tijdelijk internet telefonie en tv via coax gekregen voor 25 euro per maand.

Gisteren was de eerste factuur binnen van 118,95!

Dus meten naar Caiway bellen! NOU! Dat heeft mij verbaast hoe alles snel geregeld is!

Dus vorige maand en deze maand 25 euro per maand is 50 euro totaal! Dus de rest waren verzendkosten en de Wi-Fi router x4 sitecom (die ik terug stuurde omdat ik niet mee blij was als iemand een advies over Wi-Fi router dan graag even melden ben nog op zoek)

Ik belde op vertelde dat er actie was voor Malden gratis verzending dus de 19.95 gaan vervallen en de router omdat het nog in magazijn is ook dat geld terug krijg!

Zonder enkel probleem was alles opgelost in 3 min! Nou ik wil well even zeggen dat Caiway de goede kant gaat dus ik ben blij dat Caiway dit opgepakt heeft en steeds beter is!

Bedankt!
 
markmart
Bij mij waren er ook zaken misgegaan, je moet er wel zelf even achter aan gaan, en in de gaten houden maar uiteindelijk wordt het netjes en voortvarend opgepakt.
Waar het vooral overigens nog wel eens mee mis lijkt te gaan is de communicatie, hierdoor lopen er nog wel eens zaken het fout, maar ook dat herstellen ze dan weer snel als je aan de bel trekt.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Caiway NU!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie