obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
 Onderwerp afdrukken
geluid weg bij 50% van de zenders
Requiem
Is het internet niet dan is het de laatste tijd de tv wel. Geen geluid op de helft van de zenders. Alle nederlandse zenders wel maar sport 1, 13street, comedy central enz...

Leuk formule 1 kijken zo waar je nog extra voor betaald...gezien caiway niet de duitse rtl standaard meer in het pakket heeft zitten.

Decorder naar stereo gezet ipv dolby surround zorgt ervoor dat alle zender geen geluid meer geven. Zenders opnieuw zoeken ook niet. Maar eens de betaling naar caiway gaan blokeren onder de motto mijn rekening heeft een storing.

Probleem gevonden. Volume op de decorder stond op 0. Rare is dat ik wel op 50% van zenders geluid had...lijkt wel dat de volume setting alleen invloed heeft op stereo geluid. Als de zender dolby surround(wat bij mij prioriteit heeft) doorgeeft dan heeft de volume knop op de humax geen enkele nut....
Gewijzigd door Requiem op 27 juli 2014, 13:32
 
jj1987
Dat een Humax zo functioneert wat normaal is, daar kan caiway niets aan doen!
Als je een dolby surround set hebt staan gewoon aansluiten met een optische kabel op je receiver en de humax op dolby. Zelfs mijn receiver van 11 jaar oud is in staat te detecteren of er dan 5.1 of stereo wordt doorgegeven. Kwestie van instellen op de receiver.
Caiway draagt er zorg voor dat het goed bij je binnenkomt en dat is gewoon in orde.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'geluid weg bij 50% van de zenders', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwe zenders per januari 2024 Interactieve TV, Pay Per Event : 6 19 jan 2024
2 zenders naar HD op Interactief Nieuws van CaiWay/Delta : 30 22 apr 2023
Meer zenders naar HD Nieuws van CaiWay/Delta : 10 26 mei 2022
Geen beeld en geluid Algemeen : 1 02 mrt 2022
Geluid Digitale radio of televisie storing : 2 20 dec 2020
Advertentie