obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
Entone start niet meer op
menkyo
We zaten TV te kijken toen plots het beeld vaststond. Erst acht ik nog aan een storing bij de TV zender.
Maar na 5 minuten toch de boel gereset. Als de stroom erop kwam kreeg ik wel het Entone logo in beeld,
maar daarna gebeurt er niets meer. Er komt wel een verdacht (zacht) geluid uit de Entone: je hoort dit ook wel eens als
een CD niet wil opstarten in je PC of laptop. Dus ik heb het idee dat ie gewoon niet wil doorstarten o.i.d.
Iemand hier ervaring en/of een oplossing. Ik kijk nu TV via de de ouderwetse coax
Handtekening
theorie en praktijk... leg dat eens uit aan mijn baas...
 
Adios
Neem eens contact op met Roberto hier op het forum.

Hij dweept namelijk met de Entone.

Als ik zijn ervaringen lees, is de Entone het beste wat hem ooit is overkomen op televisiegebied.
 
Migow
Je laat ook geen bericht ongemoeid om maar weer alles af te zeiken wat er af te zeiken valt 4K. Al moest ik terugvallen op een adsl lijn dan was ik allang weggegaan bij caiway. Maar dat terzijde. Menkyo gewoon morgen ff contact opnemen met caiway via twitter of bellen en dan zal het best weer goedkomen. Wellicht is de entone overleden of kunnen ze hem op afstand herstellen.
 
Bakstenen
Heb je ook geprobeerd om het modem even van de stroom af te halen? en ook je tv van de stroom af ,in feite alles even de stroom eraf halen
 
Bakstenen

Quote

4K schreef:

Neem eens contact op met Roberto hier op het forum.

Hij dweept namelijk met de Entone.

Als ik zijn ervaringen lees, is de Entone het beste wat hem ooit is overkomen op televisiegebied.

Noem jij nu eens iets maakt niet uit wat ,auto tv etc wat het altijd 100 % blijft doen ,er zijn altijd apparaten waar iets aan mankeert terwijl de rest geen problemen ermee heeft, en menkyo stelt een vraag ,en volgens mij schiet hij met jouw antwoord niets op
 
Bordewolf
Het wordt tijd dat Caiway met een oplossing gaat komen waarbij die decoders niet meer nodig zijn.Dat is niet meer van deze tijd. De meeste gezinnen hebben een CI+ module mede omdat men niet zo veel afstandbedieningen wil en omdat decoders nogal vaak kapot zijn.

Die entone kan ook mij gestolen worden. Ik wil geen klotendecoders meer in mijn huis.
 
Adios
Dan zeg je je abonnement op de Entone toch gewoon op?
Bespaar je nog vijf euro per maand ook Smile
 
wimanena
wat een gezanik zeg koop een logitech harmony
 
menkyo
Mooi is dat,
stel je een vraag in de hoop dat er iemand is die je misschien kan helpen. Daar is immers een forum voor.
Krijg ik 2 semi oplossende antwoorden (bedankt Migow en Bakstenen)
Voor de rest off-topic gezeur, gezeik en geklaag.
Bedankt he jongens voor het positief meedenken als mensen op een forum op hulp vragen,
stelletje azijnpissers
Handtekening
theorie en praktijk... leg dat eens uit aan mijn baas...
 
Migow
Helpdesk raadplegen in het weekend? Zover zijn ze nog niet bij caiway. Vindt het een groot gemis. Zeker bij een storing die zaterdagavond begint. Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Entone start niet meer op', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TV herkend signaal niet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 02 okt 2023
Het kastje dat we niet hebben... CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 06 sep 2023
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta Instellingen software : 2 04 sep 2023
niet aangesloten Klacht over CaiWay/Delta : 1 29 mei 2023
Waarom niet verbaasd Algemeen : 1 19 feb 2023
Advertentie