Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
Pagina 1 van 2: 12
|
Entone start niet meer op
|
|
menkyo |
Geplaatst op 27 July 2014, 10:06
|
Activiteit » Wateringen » 2291 » Alles-in-1 Plus » Basic TV Berichten: 48 Lid sinds: 19 Dec 2010 |
We zaten TV te kijken toen plots het beeld vaststond. Erst acht ik nog aan een storing bij de TV zender. Maar na 5 minuten toch de boel gereset. Als de stroom erop kwam kreeg ik wel het Entone logo in beeld, maar daarna gebeurt er niets meer. Er komt wel een verdacht (zacht) geluid uit de Entone: je hoort dit ook wel eens als een CD niet wil opstarten in je PC of laptop. Dus ik heb het idee dat ie gewoon niet wil doorstarten o.i.d. Iemand hier ervaring en/of een oplossing. Ik kijk nu TV via de de ouderwetse coax theorie en praktijk... leg dat eens uit aan mijn baas...
|
|
|
Adios |
Geplaatst op 27 July 2014, 10:22
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Neem eens contact op met Roberto hier op het forum. Hij dweept namelijk met de Entone. Als ik zijn ervaringen lees, is de Entone het beste wat hem ooit is overkomen op televisiegebied. |
|
|
Migow |
Geplaatst op 27 July 2014, 10:40
|
Activiteit » 3402AP » Alles-in-1 Basis » Genexis Titanium-52 » ASUS RT-AC87U » Basic TV » Kamai 7X Berichten: 974 Lid sinds: 04 Jan 2011 |
Je laat ook geen bericht ongemoeid om maar weer alles af te zeiken wat er af te zeiken valt 4K. Al moest ik terugvallen op een adsl lijn dan was ik allang weggegaan bij caiway. Maar dat terzijde. Menkyo gewoon morgen ff contact opnemen met caiway via twitter of bellen en dan zal het best weer goedkomen. Wellicht is de entone overleden of kunnen ze hem op afstand herstellen. |
|
|
Bakstenen |
Geplaatst op 27 July 2014, 13:16
|
Activiteit » Monster » 2681XH » Alles-in-1 Plus » Arris Touchstone » Emminent » Basic TV » Entone IPTV Berichten: 463 Lid sinds: 24 Oct 2013 |
Heb je ook geprobeerd om het modem even van de stroom af te halen? en ook je tv van de stroom af ,in feite alles even de stroom eraf halen |
|
|
Bakstenen |
Geplaatst op 27 July 2014, 13:20
|
Activiteit » Monster » 2681XH » Alles-in-1 Plus » Arris Touchstone » Emminent » Basic TV » Entone IPTV Berichten: 463 Lid sinds: 24 Oct 2013 |
Quote 4K schreef: Neem eens contact op met Roberto hier op het forum. Hij dweept namelijk met de Entone. Als ik zijn ervaringen lees, is de Entone het beste wat hem ooit is overkomen op televisiegebied. Noem jij nu eens iets maakt niet uit wat ,auto tv etc wat het altijd 100 % blijft doen ,er zijn altijd apparaten waar iets aan mankeert terwijl de rest geen problemen ermee heeft, en menkyo stelt een vraag ,en volgens mij schiet hij met jouw antwoord niets op |
|
|
Bordewolf |
Geplaatst op 28 July 2014, 10:31
|
Activiteit » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » Netgear Nighthawk 7000 » Complete TV » Entone IPTV Berichten: 1471 Lid sinds: 31 May 2014 |
Het wordt tijd dat Caiway met een oplossing gaat komen waarbij die decoders niet meer nodig zijn.Dat is niet meer van deze tijd. De meeste gezinnen hebben een CI+ module mede omdat men niet zo veel afstandbedieningen wil en omdat decoders nogal vaak kapot zijn. Die entone kan ook mij gestolen worden. Ik wil geen klotendecoders meer in mijn huis. |
|
|
Adios |
Geplaatst op 28 July 2014, 17:45
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Dan zeg je je abonnement op de Entone toch gewoon op? Bespaar je nog vijf euro per maand ook |
|
|
wimanena |
Geplaatst op 28 July 2014, 19:18
|
Activiteit » poeldijk » 2685 » Alles-in-1 Plus » t-p link wdr3600 » Basic TV » Entone IPTV Berichten: 36 Lid sinds: 05 Sep 2011 |
wat een gezanik zeg koop een logitech harmony |
|
|
menkyo |
Geplaatst op 28 July 2014, 19:57
|
Activiteit » Wateringen » 2291 » Alles-in-1 Plus » Basic TV Berichten: 48 Lid sinds: 19 Dec 2010 |
Mooi is dat, stel je een vraag in de hoop dat er iemand is die je misschien kan helpen. Daar is immers een forum voor. Krijg ik 2 semi oplossende antwoorden (bedankt Migow en Bakstenen) Voor de rest off-topic gezeur, gezeik en geklaag. Bedankt he jongens voor het positief meedenken als mensen op een forum op hulp vragen, stelletje azijnpissers theorie en praktijk... leg dat eens uit aan mijn baas...
|
|
|
Migow |
Geplaatst op 28 July 2014, 20:48
|
Activiteit » 3402AP » Alles-in-1 Basis » Genexis Titanium-52 » ASUS RT-AC87U » Basic TV » Kamai 7X Berichten: 974 Lid sinds: 04 Jan 2011 |
Helpdesk raadplegen in het weekend? Zover zijn ze nog niet bij caiway. Vindt het een groot gemis. Zeker bij een storing die zaterdagavond begint. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Pagina 1 van 2: 12
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Entone start niet meer op', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Toon niet aan de praat | Hardware instellingen | : 1 | 19 Oct 2024 |
Webmail via POP werkt ineens niet met Apple | Instellingen software | : 2 | 08 Aug 2024 |
TV herkend signaal niet | CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. | : 1 | 02 Oct 2023 |
Het kastje dat we niet hebben... | CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. | : 1 | 06 Sep 2023 |
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta | Instellingen software | : 2 | 04 Sep 2023 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie