obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
 Onderwerp afdrukken
aanbod televisie via internet
Gos
Hallo,

Wie kan mij vertellen welk tv-aanbod je nu krijgt bij een glasvezelabbonnement neem ZONDER coax-aansluiting, ik heb namelijk alleen een glasvezelaansluiting en GEEN coax-aansluiting.
Ik vindt dit erg onduidelijk op de site, omdat er bij het tv aanbod steeds coax erachter tussen haakjes wordt vermeld...wat krijg ik nu voor aanbod aan tv zenders via de Entone Amulet 515 en heb je hier ook het optionele interactieve tv optie van 5 euro voor nodig ?

Alvast bedankt voor uw reactie...
 
Adios
Je krijgt op de Entone hetzelfde aanbod als op de coaxkabel.
Alleen kan je maar op 1 televisie kijken als je geen coaxaansluiting hebt.
 
Gos
Hoi 4K,

Bedankt voor uw antwoord...ik heb net toevallig een gelijkwaardig antwoord via de mail gehad van Caiway...

- Is het aantal HD zenders via de Entone is ook hetzelfde als via coax? (dus is het gehele aanbod identiek?)

- De optionele interactieve tv van E 5,- heeft toch geen invloed op het zenderaanbod ?

Alvast bedankt voor je reactie...
 
Migow
https://www.caiway.nl/site/nl/televis...apparatuur

interactief heeft alleen met opnemen en uitzending gemist te maken.
Je moet wel glasvezelpakket nemen waarbij je de entone kan nemen. Dus vanaf G200 pakket.
Succes en net wat 4K zegt. Je kan maar op 1 tv dan televisie kijken. In de toekomst kun je wel meerdere entones nemen, maar dan mbv een switch maar wanneer dan kan? Dat weet je nooit bij caiway Smile
 
Gos
O.k., zelfs voor opnemen heb je het interactieve pakket nodig...blijf het vreemd vinden dat ze hiervoor apart 5 euro berekenen...
Bedankt voor uw antwoord Migow
 
Bakstenen
Ik heb glasvezel op mijn tv via de Entone,heb er wel spijt van ik zie de meerwaarde er niet van,programma gemist kan je via een dongel doen vanaf je tablet/smartphone, enigste voordeel is dat je twee programma,s kan opnemen en als ze dadelijk ook iets hebben voor de andere tv glas te laten kijken zal je daar ook voor moeten betalen vrees ik.
Als ik je een advies mag geven,kijk eerst een rond naar een media box
 
Adios
Waar woon je Gos? Op zichzelf is het niet veel voorkomend dat je wel een glasvezelaansluiting hebt van Caiway, maar geen coaxaansluiting.
 
Bakstenen

Quote

4K schreef:

Waar woon je Gos? Op zichzelf is het niet veel voorkomend dat je wel een glasvezelaansluiting hebt van Caiway, maar geen coaxaansluiting.
Je moet bijna Coax in je huis hebben want anders kan je geen tweede tv aansluiten,en wat als je geen glas op je tv neemt?
 
Gos
Tis echt zo...vonden ze 18 jaar geleden niet interessant om aan te leggen...was te duur
Dus alleen tv via de glasvezel van Caiway is mogelijk voor mij vanaf het G200 pakket met maar 1 ontvanger ;-(
 
Bakstenen

Quote

Gos schreef:

Tis echt zo...vonden ze 18 jaar geleden niet interessant om aan te leggen...was te duur
Dus alleen tv via de glasvezel van Caiway is mogelijk voor mij vanaf het G200 pakket met maar 1 ontvanger ;-(
hoe kijk je nu tv dan?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'aanbod televisie via internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Philips SmartTV plus internet Hardware instellingen : 1 29 nov 2023
Traag internet. CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 1 28 mei 2023
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Poort 80 openen voor internet radio Hardware instellingen : 4 24 nov 2022
Caiway bezig met omzettingen snelheden internet Nieuws van CaiWay/Delta : 49 16 feb 2021
Advertentie