obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
Ondertiteling BBC op de Entone 400
Schalkie
Zijn er meer mensen die geen ondertiteling meer hebben op BBC1 en 2?
Het vreemde is dat, als ik op de volumeknop druk er wel ondertiteling komt te staan. Verder alles geprobeerd; reset, terug zetten op fabrieksinstellingen, helpdesk (is een probleem van de Entone).
Ben benieuwd hoeveel Entone gebruikers hier ook last van hebben.
 
Adios
Ik heb wel ondertiteling maar ik kijk gewoon met de ingebouwde digitale kabeltuner van de televisie.
Werkt echt geweldig en probleemloos hoor.
 
schelp
Ik heb helaas ook dat meerdere zenders geen ondertiteling tonen. De ondertiteling verdwijnt echter pas na stand-by van de ontvanger en een herstart zorgt ervoor dat de ondertiteling terug komt.
Niet handig, maar beter dan geen ondertiteling als je niet alles verstaat.
 
Bakstenen
Hier ook,maar er is een bepaalde knop ervoor alleen ben ik die vergeten had toen ik de Entone kreeg ook last ervan terwijl op mijn tweede tv die ik via coax kijk geen last had,de helpdesk gebeld en na een paar keer doorverbonden te zijn kreeg ik het goede antwoord,dus morgen moet ik ook de helpdesk bellen als ik tijd heb
 
Bakstenen
Heb de knop gevonden,is de gele knop,als je die indrukt krijg je een pop up venster en kan je kiezen voor Engels of standaard,deze op Engels zetten
 
Caiway Webcare
Op dit moment speelt er een storing voor het ontvangt van de ondertiteling van BBC1 HD, voorkeuzezender 410.

We werken aan een oplossing.

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Bakstenen
Ik had gisteren gewoon ondertiteling bij BBC1 met glas
 
Schalkie
Nou, hier nog steeds niet, de gele knop ten spijt. Heb van arremoede de tv maar weer aan de coax gegooid. Kan ik in ieder geval de documentaires die ik wil zien ondertiteld bekijken. Denk toch echt dat het aan die Entone 400 ligt.
 
Schalkie
Jeeeee, storing lijkt verholpen. Aangezien ik een regelmatige BBC kijker ben, ben ik hier erg blij mee...
 
Bakstenen

Quote

Schalkie schreef:

Jeeeee, storing lijkt verholpen. Aangezien ik een regelmatige BBC kijker ben, ben ik hier erg blij mee...

heb je geluk bij mij werkt alleen BBC1
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ondertiteling BBC op de Entone 400', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ondertiteling op RTL 8 Storing : 2 07 apr 2023
Teletekst/ondertiteling Algemeen : 4 28 apr 2021
Welke tv,of Entone Digitale radio en televisie, tips & truuks : 5 26 dec 2019
Problemen met doorspoelen Entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 3 24 dec 2019
Kan Gesproken Ondertiteling niet uitzetten Algemeen : 2 18 dec 2019
Advertentie