obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Dramatisch internet H.I.Ambacht sinds december
Sharfer
Goedenavond,

Sinds afgelopen december is mijn internet via caiway echt heel onstabiel.
als ik ping naar caiway.nl via mijn pc, krijg ik echt de meest uiteen lopende reactie tijden.

Dit probleem is bekend bij Caiway ( na een enorm lange weg )

Ze zeggen dat ze het probleem niet snel kunnen oplossen maar, met alle respect voor de helpdesk medewerkers, ze gaan het niet eens meer oplossen.
Ik ben er bijna heilig van overtuigd, dat ze het zo laten omdat het probleem alleen echt vervelend is bij programma's die een constante stabiele internet verbinding vereisen.

Al me al, zit ik met een probleem.

Overstappen heeft geen nut, want KPN is niet veel beter. Ik vind persoonlijk alleen dat wij nu een klein godsvermogen betalen voor 30% internet capaciteit.
Zou het mogelijk zijn ergens mijn gelijk te halen, zodat ik ook minder ga betalen voor mijn abonnement?

Ik woon in de wijk krommeweg.


PS: Ik heb 0 behoefte aan mensen van de Caiway klantenservice. Die tijd is voorbij
 
Com
Opta? Consuwijzer? Kassa? Met een beetje googlen, had je dit zo gevonden Wink

Ik begrijp je situatie, na het lezen van je post wordt het mij alleen niet duidelijk wat de aard van het probleem is (je geeft nl. aan dat het probleem bekend is bij Caiway). Andere lezers weten dan misschien niet hoe ze moeten reageren. Ik heb begrip voor je situatie en daarom reageer ik even (ben slechts een gebruiker), misschien gaat er zo een balletje rollen.

Dat Caiway aangeeft, het probleem niet op korte termijn te kunnen oplossen, vind ik vreemd. Mocht dat het geval zijn (en valt het probleem dus onder hun verantwoordelijkheid) dan zou ik zeker een derde, objectieve partij inschakelen (Opta/Consuwijzer/Kassa). Een prijsverlaging/compensatie, totdat het probleem is opgelost vind ik dan ook niet meer dan logisch klinken.

ps: blijf het proberen, zonder de klantenservice van Caiway kom je volgens mij helemaal niet verder. Blijf vriendelijk en geduldig, uit ervaring kan ik zeggen dat je anders alleen jezelf er maar mee hebt.
 
Sharfer
De aard het van het probleem zit het in het feit dat de verbinding erg onstabiel is,

Dit betekent dat het 's avonds en in het weekend, je ping telkens van 33 naar 800 gaat, hierdoor is normaal internetten te doen. Maar applicaties draaien die een constante verbinding zoeken met het internet is bijna onmogelijk.

Ik heb bijne 3 keer per week contact met de klantenservice van Caiway, via twitter of de telefoon.

Ze zeggen in dit contact dat het probleem niet snel is op te lossen, omdat het met de capaciteit te maken heeft.
Dit is dus de aard van het verhaal, maar ik vroeg het vooral af of ik enige grond hem om op te staan om zo'n claim in te dienen.

Dat capaciteit niet op te lossen is, snap ik.. maar een x aantal klanten in de koude kleren laten staan zonder een bericht ( brief of dergelijk ) en zonder compensatie vind ik erg droevig
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Dramatisch internet H.I.Ambacht sinds december', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Philips SmartTV plus internet Hardware instellingen : 1 29 nov 2023
Traag internet. CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 1 28 mei 2023
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Poort 80 openen voor internet radio Hardware instellingen : 4 24 nov 2022
instabiel glasvezel modem sinds medio Januari 2021 CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 4 06 mrt 2021
Advertentie