Onderwerp bekijken
Meld internet storing, verbindings en storings problemen met Caiway Glasvezel in dit onderdeel.
Verbinding verbroken bij intypen tekst
|
|
rmoonen |
Geplaatst op 02 February 2014, 14:58
|
Activiteit » s-Gravenzande » 2691ST » Internet Super » Arris Touchstone » Delight TV » Humax iRHD-5050c Berichten: 4 Lid sinds: 12 Sep 2012 |
Sinds november ben ik overgegaan op glasvezel en gebruik ik de router die bij het pakket zit. In de pc heb ik een kaartje geplaatst voor een draadloze verbinding. Internet werkt goed alleen als ik wat intik bij Google of ik schrijf een mailtje of bij het intikken van dit bericht wordt heel vaak de verbinding met de router verbroken. Soms krijg ik ook een scherm om het password van de router in te tikken... Ligt dit aan de instellingen van de router of kan het aan de wifi-kaart liggen? Heeft iemand een oplossing? |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verbinding verbroken bij intypen tekst', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Geen verbinding met camera's | Algemeen | : 2 | 21 Mar 2024 |
Sommige apparaten geen verbinding met wifi | Eigen netwerk | : 1 | 31 Jan 2024 |
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta | Instellingen software | : 2 | 04 Sep 2023 |
Verbinding valt telkens weg | CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen | : 1 | 01 May 2022 |
Instabiele verbinding | CaiWay/Delta Glasvezel modem | : 1 | 06 May 2021 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie