obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
 Onderwerp afdrukken
TV-signaal valt gedeeltelijk of helemaal weg sinds vanavond
HIAklant
Sinds vanavond zeer slechte tv-ontvangst op alle zenders, heel amusant als je net je favoriete serie wilt kijken.
Het signaalniveau is al tijden aan de krappe kant, alles al gechecked maar kan hier geen fout ontdekken.
De signaalweergave op de Humax-decoder geeft 35% sterkte van het signaal aan en de kwaliteit is gemiddeld 50%, niet best dus. Dit is in het begin van de introductie hier in Ambacht beter geweest.

Afijn vanavond getracht om telefonisch een storing te melden bij CaiWay werd mij na een oerwoud aan keuzemenu's te kennen gegeven dat ze nu gesloten zijn en dat de verbinding verbroken werd. Terwijl op de website duidelijk staat vermeld dat je dan doorgeschakeld wordt. Niet dus.
Dit betekent dat we in het weekend niets van CaiWay mogen verwachten?

Alstublieft CaiWay, mag ik van u een fatsoenlijke tv-signaal?
Dit is huilen met de pet op Sad
 
Adios
Ook in Krimpen aan den IJssel, de laatste tijd aanzienlijk meer storingen op de coaxkabel. Is al een paar weken aan de gang met tussenposen. Het ligt beslist niet aan het aansluitmateriaal. Dat is bij mij bovengemiddeld goed.

Ik heb ook familie in de Kwakel. Die hoor ik ook regelmatig klagen. Mij bekruipt het gevoel dat CIF het coaxnetwerk aan het verwaarlozen is.

Teveel te vaak storingen in verschillende Caiway gemeenten.

Dat bandje wat je hoort als je Caiway belt werkt al tijden op mijn lachspieren.


Wilt u zo goed mogelijk van dienst zijn..

Maak van willen eens "is" .
 
HIAklant
Ik ben het godverdomme echt helemaal zat nu Angry

Alles al geprobeert, kabel direct op het aansluitpunt of niet, het maakt geen ruk uit.
Het ene moment is alles goed en dan zonder reden zakt het signaal weg en zijn alle zenders blokkerig of zelfs helemaal weg.

Wat mij het meest irriteert is dat je als klant wordt weggezet als een sukkel die niet weet hoe je zaken moet testen cq aansluiten.

Er zit ergens in een verdeler/versterkerkast van de CAI buiten een slechte verbinding met een connector en/of een gare versterker.
Wanneer worden klanten van CaiWay nu eens serieus genomen?

Ik eis een stabiel tv-signaal, daar betaal ik immers voor.

@ CaiWay, ik wens serieus genomen te worden met mijn klacht en dat dit opgelost wordt. En kom niet aan met stompzinnige vragen van heeft u dit of dat al geprobeert.

Zelfs direct op de hoofdaansluiting is het signaal bagger, soms gaat het een tijdje goed en dan ineens valt de signaalsterkte en kwaliteit naar een te laag nivo

Ben ik nu gehoord met m'n klacht of dwingt u mij om andere wegen te bewandelen? Zegt u het maar.
De reputatie van CaiWay is al niet best en voor mij een kleine moeite om dit nog verder naar beneden te krijgen.

De keus is aan u.
 
HIAklant

Quote

OPTIMIZER.CO schreef:

Heb je deze issue als je direct een coaxkabel van je hoofdaansluiting op de Humax aansluit, of zit hier nog een splitter/versterker tussen?
Welke type kwaliteit coaxkabel/stekkers heb je ?

( zijn wij toen thuis geweest met de ombouw naar Caiway als installatieservice ? )


Nooit iemand hier thuis geweest. Waarom niet? Omdat altijd alles prima werkte met CaiHia. Direct op de hoofdaansluiting is het signaal ook KUT!
Lees m'n andere reactie.
Gewijzigd door HIAklant op 19 januari 2014, 16:08
 
HIAklant
Tja, waarom wachten he?

http://www.ddww.info/?p=6252

https://www.facebook.com/groups/65464...884596287/

Have fun ermee..
 
HIAklant

Quote

4K schreef:

Ook in Krimpen aan den IJssel, de laatste tijd aanzienlijk meer storingen op de coaxkabel. Is al een paar weken aan de gang met tussenposen. Het ligt beslist niet aan het aansluitmateriaal. Dat is bij mij bovengemiddeld goed.

Ik heb ook familie in de Kwakel. Die hoor ik ook regelmatig klagen. Mij bekruipt het gevoel dat CIF het coaxnetwerk aan het verwaarlozen is.

Teveel te vaak storingen in verschillende Caiway gemeenten.

Dat bandje wat je hoort als je Caiway belt werkt al tijden op mijn lachspieren.


Wilt u zo goed mogelijk van dienst zijn..

Maak van willen eens "is" .


Hier ook met tussenposen, alles gechecked en zelfs direct vanaf de hoofdaansluiting is het bagger. Er is geen peil op te trekken. Het aangeboden signaal is instabiel qua sterkte en kwaliteit. En het gaat maar door. In en in treurig dat klanten op deze wijze worden behandeld. De infrastructuur is slecht, kan niet anders.
 
ghijs
Ook in Albrandswaard is het naadje met de kwaliteit van het signaal.
Momenteel zijn de digitale zenders weer "normaal", al weken lang een blokkerig beeld gehad bij Ned 1,2 en 3 ,RTL4 en 5,en SBS 6,geluid was niet om aan te horen.
Weken dus nog analoog gekeken ,van een mindere kwaliteit.
Momenteel is analoog National Geographic en Net 5 niet om aan te zien,een grote sneeuwbui.
Misschien dat er meer Albrandswaarders zijn die dit herkennen?
ik ga de helpdesk echt niet bellen, om na een half uur wachttijd te horen te krijgen dat je alle kabels moet nakijken en dat er bij Caiway alles ok is heb ik geen zin in.

Ik weet niet of het signaal slechter kan worden na een kabelbreuk?
Bij het aanleggen van de glasvezelkabel in augustus 2013 was mijn coaxkabel doormidden getrokken.
Na reparatie wekenlang goed signaal gehad tot ongeveer oktober vorig jaar.
Wat moet je hier nou mee, je wordt er zo moe van.
 
HIAklant

Quote

ghijs schreef:

Ook in Albrandswaard is het naadje met de kwaliteit van het signaal.
Momenteel zijn de digitale zenders weer "normaal", al weken lang een blokkerig beeld gehad bij Ned 1,2 en 3 ,RTL4 en 5,en SBS 6,geluid was niet om aan te horen.
Weken dus nog analoog gekeken ,van een mindere kwaliteit.
Momenteel is analoog National Geographic en Net 5 niet om aan te zien,een grote sneeuwbui.
Misschien dat er meer Albrandswaarders zijn die dit herkennen?
ik ga de helpdesk echt niet bellen, om na een half uur wachttijd te horen te krijgen dat je alle kabels moet nakijken en dat er bij Caiway alles ok is heb ik geen zin in.

Ik weet niet of het signaal slechter kan worden na een kabelbreuk?
Bij het aanleggen van de glasvezelkabel in augustus 2013 was mijn coaxkabel doormidden getrokken.
Na reparatie wekenlang goed signaal gehad tot ongeveer oktober vorig jaar.
Wat moet je hier nou mee, je wordt er zo moe van.


Ik begin steeds meer te denken dat het basissignaal welke alle woonplaatsen in de omgeving moet voorzien niet deugt, er is in elk geval iets vreemds aan de hand wat niet bij een enkeling optreed. Meld je aan in de Facebookgroep voor CaiWay-klachten http://www.facebook.com/groups/654644...884596287/ en vertel daar je verhaal Wink

Eens moeten ze toch wakker worden bij CaiWay zou je denken maar heb daar een zwaar hoofd in Sad
 
HIAklant

Quote

OPTIMIZER.CO schreef:

@HIAklant Ik heb de melding ( deze thread ) middels bij Caiway neergelegd, om dit te onderzoeken, en aan hen over te laten.

Uit de '' samenvatting van verwijzende links '' bemerk ik dat mijn input niet wordt gewenst.


Zojuist je PB beantwoord Wink

Ik moest ook nog eten, vandaar dat je nu pas antwoord hebt.

Je input wordt weldegelijk op prijs gesteld Wink
Gewijzigd door HIAklant op 19 januari 2014, 19:44
 
HIAklant

Quote

OPTIMIZER.CO schreef:

Gelezen en beantwoord. Thumbs Up


Gelezen, nu is het tv-signaal weer stabiel. Zodra er weer ellende optreed meld ik me weer Thumbs Up
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'TV-signaal valt gedeeltelijk of helemaal weg sinds vanavond', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TV herkend signaal niet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 02 okt 2023
Verbinding valt telkens weg CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 1 01 mei 2022
Web tv valt uit Interactieve TV, Pay Per Event : 16 16 apr 2021
Poorten open zetten Genexis Platinum 7840 werkt maar gedeeltelijk. Instellingen software : 3 19 mrt 2021
instabiel glasvezel modem sinds medio Januari 2021 CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 4 06 mrt 2021
Advertentie