Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
 Onderwerp afdrukken
TV-signaal valt gedeeltelijk of helemaal weg sinds vanavond
Caiway Webcare
Beste Ghijs,

Ik ga graag voor je na wat er aan de hand is, Kana je via een PB je adresgegevens doorgeven?

Met vriendelijke groet,

Harma
Caiway Webcare Team

ghijs
Hallo Harma,

PB zojuist verzonden,alvast bedankt.

Groeten,

Ghijs

ghijs
Probleem is gelukkig opgelost,oorzaak lag toch binnenshuis, en wat te losse coax aansluiting
ofschoon de kabel al maanden niet aangeraakt was.
Ben er in ieder geval blij mee.

Harma en Arjan bedankt voor de gedane moeite.

Groeten,

Ghijs

Schorpioen
Blokkerig beeld komt ook in het Westland voor.
Als je Caiway belt krijg je het standaard antwoord dat er bij hun geen storingen bekend zijn en dat alles goed is als ze het doormeten.
Het ligt altijd aan de bekabeling, splitters of versterkers in huis.
En dat terwijl ze deze spullen zelf geleverd hebben.

Krijg echter het idee dat ze het coaxnetwerk lekker verwaarlozen om zo iedereen aan de glasvezel te krijgen en dan lekker de tarieven verhogen.
Kunnen ze gemakkelijk doen zonder concurrentie.

Richard
Beste Caiway

Mijn moeder woont in het centrum van Naaldwijk. De appartementen waar zij woont zijn nog niet aangesloten op glasvezel. Derhalve heeft zij nog een coax aansluiting.
Sinds een aantal weken loopt haar Humax decoder na ongeveer een half uur tv kijken vast. Eerst blokkerig, en daarna staat het beeld vast. Nadat de stroom van de Humax af is geweest en opnieuw is opgestart doet hij het weer.... voor een half uur...
Met deze klacht de helpdesk gebeld. Het antwoord van de medewerker was samengevat dat ze hiermee moet leren leven... want hij heeft hetzelfde probleem, heeft dezelfde decoder, is werkzaam bij Caiway... en daar moest ik het mee doen. In eerste instantie reageerde ik lacherig omdat ik dit niet serieus kon nemen.... maar het was echt het antwoord.

Beste Caiway... dit kan toch niet.... Dit klinkt bijna als een verhaal voor kassa of wat voor consumentenprogramma....

Schorpioen
Misschien eens contact opnemen met Humax?
Mogelijk kunnen zij helpen.
Telefoonnummer 085-5000401 De helpdesk is op werkdagen Bereikbaar van 10.00 tot 12.00 uur en van 13.00 tot 16.00 uur. Om u Zo Goed mogelijk van Dienst te are verzoeken op Wij u OM Het serienummer en Typenummer of your HUMAX Ontvanger bij De de hand te hebben when u contact ontmoet ons opneemt. Voordat u contact ontmoet ons opneemt,

jj1987
@ Richard - Heb je al eens een andere humax decoder geprobeert? En is je software up to date? Dit kun je zien in het Menu instellingen, en dan kijken of er een software update beschikbaar is.

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'TV-signaal valt gedeeltelijk of helemaal weg sinds vanavond', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TV herkend signaal niet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 02 Oct 2023
Verbinding valt telkens weg CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 1 01 May 2022
Web tv valt uit Interactieve TV, Pay Per Event : 16 16 Apr 2021
Poorten open zetten Genexis Platinum 7840 werkt maar gedeeltelijk. Instellingen software : 3 19 Mar 2021
instabiel glasvezel modem sinds medio Januari 2021 CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 4 06 Mar 2021
De Delta Black Friday Deals!
  • 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
  • 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
  • In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
  • Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
  • Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket

Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
Advertentie