obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Heeft analoog nog toekomst? De verwachting is dat analoog verdwijnt en digitaal er voor in de plaats komt.
 Onderwerp afdrukken
Vrije kanalen
jj1987
Onlangs een modulator gekocht. Dit om mijn camera beelden te bekijken via de tv.
Weet iemand welke kanalen er echt vrij zijn in Ambacht?
Zit nu op S5 en dat werkt prima.
Wil een 2e modulator maar het vertrouwde kanaal 36 waar voorheen videorecorders af-fabriek op ingesteld stonden is bezet.
Ook andere S kanalen zitten vol. Waarschijnlijk transport streams van digitaal of internet kanalen.
Heeft iemand een overzicht?
Lijkt mij niet dat ik de enige ben met een video/modulator.
 
HIAklant

Quote

jj1987 schreef:

Onlangs een modulator gekocht. Dit om mijn camera beelden te bekijken via de tv.
Weet iemand welke kanalen er echt vrij zijn in Ambacht?
Zit nu op S5 en dat werkt prima.
Wil een 2e modulator maar het vertrouwde kanaal 36 waar voorheen videorecorders af-fabriek op ingesteld stonden is bezet.
Ook andere S kanalen zitten vol. Waarschijnlijk transport streams van digitaal of internet kanalen.
Heeft iemand een overzicht?
Lijkt mij niet dat ik de enige ben met een video/modulator.


Maar waarom een videomodulator vraag ik me af? Je hebt immers al een video- en audiosignaal vanuit de camera. Op de meeste tv's zitten diverse ingangen om analoge en digitale signalen aan te bieden. Met een videomodulator heb je altijd kwaliteitverlies van je videoweergave, immers het schone videosignaal ga je eerst moduleren op een hoogfrequente draaggolf waarna het in de tv weer gedemoduleerd (het videosignaal moet weer gescheiden worden van het hoogfrequent component) moet worden. Dit geeft onnodige ruis in het meest gunstige geval.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Vrije kanalen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen Digitale Kanalen wel Analoog in Malden Digitale radio of televisie storing : 7 19 jul 2018
samsung syncmaster p2270hd vindt geen kanalen TV's met ingebouwde Tuners : 6 11 feb 2018
Er zijn extra Europsport kanalen beschikbaar met de Olypische spelen Algemeen : 3 31 jan 2018
geen andere kanalen bekijken Storing : 4 10 jun 2016
vermindering DVB kanalen bij analoge signaal Albrandswaard? Digitale radio of televisie storing : 12 02 okt 2015
Advertentie