Onderwerp bekijken
Heeft analoog nog toekomst? De verwachting is dat analoog verdwijnt en digitaal er voor in de plaats komt.
Vrije kanalen
|
|
jj1987 |
Geplaatst op 16 January 2014, 02:58
|
Activiteit » Hendrik-Ido-Ambacht » 3344 » Basic TV » Humax iRHD-5300c Berichten: 432 Lid sinds: 12 Aug 2013 |
Onlangs een modulator gekocht. Dit om mijn camera beelden te bekijken via de tv. Weet iemand welke kanalen er echt vrij zijn in Ambacht? Zit nu op S5 en dat werkt prima. Wil een 2e modulator maar het vertrouwde kanaal 36 waar voorheen videorecorders af-fabriek op ingesteld stonden is bezet. Ook andere S kanalen zitten vol. Waarschijnlijk transport streams van digitaal of internet kanalen. Heeft iemand een overzicht? Lijkt mij niet dat ik de enige ben met een video/modulator. |
|
|
HIAklant |
Geplaatst op 20 January 2014, 09:46
|
Activiteit » Hendrik Ido Ambacht » 3343 » Basic TV » Humax iRHD-5050c Berichten: 42 Lid sinds: 18 Jan 2014 |
Quote jj1987 schreef: Onlangs een modulator gekocht. Dit om mijn camera beelden te bekijken via de tv. Weet iemand welke kanalen er echt vrij zijn in Ambacht? Zit nu op S5 en dat werkt prima. Wil een 2e modulator maar het vertrouwde kanaal 36 waar voorheen videorecorders af-fabriek op ingesteld stonden is bezet. Ook andere S kanalen zitten vol. Waarschijnlijk transport streams van digitaal of internet kanalen. Heeft iemand een overzicht? Lijkt mij niet dat ik de enige ben met een video/modulator. Maar waarom een videomodulator vraag ik me af? Je hebt immers al een video- en audiosignaal vanuit de camera. Op de meeste tv's zitten diverse ingangen om analoge en digitale signalen aan te bieden. Met een videomodulator heb je altijd kwaliteitverlies van je videoweergave, immers het schone videosignaal ga je eerst moduleren op een hoogfrequente draaggolf waarna het in de tv weer gedemoduleerd (het videosignaal moet weer gescheiden worden van het hoogfrequent component) moet worden. Dit geeft onnodige ruis in het meest gunstige geval. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Vrije kanalen', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Geen Digitale Kanalen wel Analoog in Malden | Digitale radio of televisie storing | : 7 | 19 Jul 2018 |
samsung syncmaster p2270hd vindt geen kanalen | TV's met ingebouwde Tuners | : 6 | 11 Feb 2018 |
Er zijn extra Europsport kanalen beschikbaar met de Olypische spelen | Algemeen | : 3 | 31 Jan 2018 |
geen andere kanalen bekijken | Storing | : 4 | 10 Jun 2016 |
vermindering DVB kanalen bij analoge signaal Albrandswaard? | Digitale radio of televisie storing | : 12 | 02 Oct 2015 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie