obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over CaiWay/Delta? Post hier je CaiWay/Delta klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Weet weer waarom ik was gestopt met Caiway!!
Rautek1966
Ik was ooit in den beginne klant van Caiway. Maar na alle ellende met trage verbindingen en slechte helpdesk overgestapt op adsl... Jaren tevreden klant van Xs4all en Telfort geweest. Maar nu toch bezweken voor de droom van glasvezel. En toegegeven, het werkt perfect. Snelle verbindingen, geen downtime. Maar dromen zijn altijd te mooi om waar te zijn. :(

Want ALS er iets kapot gaat of niet werkt. dan verzand je in de wondere wereld van de Caiway Helpdesk. Lange wachttijd en ALS je er dan doorheen komt, dan word je slecht geholpen, *argue*
Decoder kapot. Op vrijdagavond. Harddisk naar de Filistijnen. Zelf aanbieden om op zaterdag naar de Caiway shop in Naaldwijk te rijden. Maar dat heeft geen zin. 'Dit is een RMA, meneer. Die mogen ze daar niet ruilen.. '*box*

Dat ik geen analoge kabel meer heb en dus geen tv heb tot ergens begin volgende week TNT langskomt (als ik overdag werken ben)? Sorry meneer, heel vervelend voor U. :@

Echt????????
:o

Een schrale troost heb ik wel, als ik zo eens rondbrowse hier..... Ben zeker niet de enige...
Hoe lang duurt het nog voor Den Haag de monopolie van al die kabelboeren (zoals dat met adsl al wel is gebeurd) eens doorbreekt!!

Enfin...... ik heb mijn frustratie even af kunnen reageren.....*whip*
 
Adios
Je kan toch nog via de coaxkabel kijken?

Ik weet niet hoe oud je televisie is, maar als deze jonger dan vijf jaar is, is de kans erg groot dat je een ingebouwde DVB-C tuner hebt en als je die niet hebt kan je altijd nog een beperkt DVB-T pakket naar binnen halen, zodat je in ieder geval niet zonder televisie zit.


Dat Caiway met zo'n antwoord zich weer eens niet verplaatst in de klant en doodleuk zegt je kan er geen halen in de Caiway shop getuigt niet van klantgericht denken.

Sterker nog; ik vind dat een grote blunder. Zo kweek je geen goodwill bij de klant.


Maar ja, de providermonitor van de consumentenbond zegt maandelijks wat jij nu ook ervaart, Rautek!



Ik hoop dat daar snel eens verandering in komt.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Weet weer waarom ik was gestopt met Caiway!!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie