obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over CaiWay/Delta? Post hier je CaiWay/Delta klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Slechte en verwijtende benadering door Caiway
moriniart
Vandaag heb ik mijn Alles in 1 Glas 300 Mbit geinstalleerd.
Dit bestond uit het trekken van kabels en aansluiten modem en router.
Ik heb een aantal malen even ruggespraak gehouden met de helpdesk om e.e.a. te verifieren en na te vragen.

De snelheid is op dit moment niet optimaal, maar dit heeft te maken met de netwerkadapters voor de laptop.
Inmiddels 4 nieuwe 300 Mbit adapters aangeschaft.

Echter tijdens het laatste gesprek met de helpdesk, heb ik aangegeven dat ik sowieso nog een afspraak wil maken met de installatieservice om de rest (tv, telefonie etc te installeren en te controleren of alles goed is aangesloten)
De medewerker wist mij te vertellen dat indien er iemand langs komt, en er geconstateerd wordt dat de adapter het niet aankan, ik alsnog voorrijkosten doorberekend krijg.
Ik vertelde hem dat ik bij de order direct de installatieservice a 29,95 heb meebesteld. Hier heb ik dus in mijn optiek recht op.

Hierop verbond de medewerker mij door met Kelly (achternaam daargelaten) en zij wist mij een aantal malen in het gesprek te verwijten dat ik al 4 x gebeld had vandaag.
1 x om te activeren
1 x om iets na te vragen
1 x om snelheid te bespreken, (na een test moest ik van de medewerker terugbellen)
1 x om dus terug te bellen om de uitslag door te geven.

Wat mijn ongelooflijk irriteert is:

1. Verwijtende houding van de medewerker
2. Termen als "anders hangt u weer zo lang aan de lijn"
3. Niet meedenkend, doen alsof de klant een of andere sukkel is.
4. En uiteindelijk aan het eind zeggen : "u kunt hiervoor zelf een afspraak maken met studentaanhuis".

2 jaar geleden was ik al klant bij Caiway. Ben een jaar overgestapt naar KPN.
Echter de belofte van Glas heeft mij doen oversluiten.... maar oh wat heb ik hier weer spijt van zeg. (en ik zit pas in dag 1 van de aansluiting)
 
Adios
Ik vind het echt te schandalig voor woorden zoals je vandaag behandelt bent!

Al bel je tien keer op een dag. Als het legitiem is en nuttig, so what?

Komt er nu nog iemand langs bij je thuis zonder meerkosten?
 
Caiway Webcare
Beste 'moriniart',

Kan je via een PB je adresgegevens doorgeven? We gaan graag na wat er is gebeurt.

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
moriniart
Op dit moment is er geen enkele toezegging voor wat betreft monteur.
Wel een mail van Caiway dat ze de zaak intern gaan bespreken om er lering uit te trekken.

Helaas werkt het nog steeds niet:
Nu activerings-code gekregen, echter deze is ongeldig wanneer de code ingevoerd wordt op http://activeren.caiway.nl

Kortom problemen zijn nog steeds niet verholpen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Slechte en verwijtende benadering door Caiway', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta Instellingen software : 2 04 sep 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Advertentie