Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
overstappen van tele2 naar caiway
|
|
tonvk |
Geplaatst op 15 May 2010, 16:36
|
![]() Activiteit ![]() » IJsselstein » 3402JR » Alles-in-1 Relax » cisco Berichten: 3 Lid sinds: 26 Oct 2009 |
Hallo allemaal, Al jaren heb ik meestal tot volle tevredenheid een abonnement bij tele2 voor telefonie, internet(20mb) en ere divisie live Televisie en radio heb ik via Caiway. voor beide abonnementen ben ik ongeveer € 80,-- kwijt. Daar ik veel download via eweka (payserver) ben ik erg benieuwd welke snelheid caiway kan halen. Als dit naar tevredenheid zou zou kan ik de overstap wagen door alles bij Caiway onder te brengen |
|
|
magicwizz |
Geplaatst op 17 May 2010, 15:39
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 176 Lid sinds: 26 Oct 2009 |
Quote tonvk schreef: Hallo allemaal, Al jaren heb ik meestal tot volle tevredenheid een abonnement bij tele2 voor telefonie, internet(20mb) en ere divisie live Televisie en radio heb ik via Caiway. voor beide abonnementen ben ik ongeveer € 80,-- kwijt. Daar ik veel download via eweka (payserver) ben ik erg benieuwd welke snelheid caiway kan halen. Als dit naar tevredenheid zou zou kan ik de overstap wagen door alles bij Caiway onder te brengen Welke snelheid haal je nu bij Tele2? |
|
|
tonvk |
Geplaatst op 17 May 2010, 17:22
|
![]() Activiteit ![]() » IJsselstein » 3402JR » Alles-in-1 Relax » cisco Berichten: 3 Lid sinds: 26 Oct 2009 |
Bij tele2 haal ik via de payserver een snelheid van 1,5mb per sec |
|
|
magicwizz |
Geplaatst op 17 May 2010, 20:03
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 176 Lid sinds: 26 Oct 2009 |
Quote tonvk schreef: Bij tele2 haal ik via de payserver een snelheid van 1,5mb per sec Bij Caiway kom je met een payserver op het SUPER abonnement op een snelheid van 2 MB/sec dan zal je dus 37.40 p/m gaan betalen. Je kan ook nog overstappen op Ultra en dan heb je een snelheid van 32Mbps en zit je op een snelheid van rond de 3 á 3,5 MB/sec. maar dat kunnen de juiste ultra abonnees wel laten weten. Helaas is het in Aalsmeer een beetje mis gegaan.. Ik hoop dat het daar weer goed is? Dames, Heren uit Aalsmeer?? |
|
|
tonvk |
Geplaatst op 17 May 2010, 21:47
|
Tja, bij tele2 betaal ik maar € 19,95 per maand en een verdubbeling van de prijs is mij geen 0,5 mb per sec waard. Normaal internet gaat prima en een dvd downloaden is ook in 45 minuten klaar. Ik denk dat ik dat maar zo laat bedankt voor je bijdrage |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'overstappen van tele2 naar caiway', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Caiway webtv, commerciëlen geen beeld. | Digitale radio of televisie storing | : 2 | 30 Dec 2024 |
Trage opstarten Caiway TV | Storing | : 23 | 03 Oct 2024 |
wegvallen webtv.caiway.nl | Klacht over CaiWay/Delta | : 2 | 28 Sep 2024 |
Caiway wordt Delta | Nieuws van CaiWay/Delta | : 11 | 13 Aug 2024 |
Caiway slechte routes? | Storing | : 1 | 18 Jan 2024 |