obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over CaiWay/Delta? Post hier je CaiWay/Delta klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Bellen naar Caiway, NIET DOEN!
Herdervriend
Goedenmorgen allemaal,

Ik dacht, dit is het forum over klachten en dus laat ik gelijk een van mijn grootste frustraties uitten.
Zijn vast al tich topics over geopend, maar elk verhaal is toch net anders, dus maak ik n nieuwe topic.

Het verhaal betreft, de helpdesk / klantenservice. Zoals zovelen vast al hebben ervaren, dit is echt een drama.

Wij hebben deze maand 3 keer moeten bellen. Elke keer weer ruim 30 minuten aan de lijn hangen met de bijbehorende kosten.
Gevolg was elke keer dat een monteur zou langskomen. Deze heeft wel grotendeels onze problemen opgelost. TV/Internet doet t weer.

Tot op heden vind ik t vrij standaard, lees iedereen met dit verhaal. Al loopt t bij iedereen meestal af met 0.0 resultaat.
Goed, daar is mijn woede dan ook niet over. Was dat maar zo dan was die woede weggegaan en had ik wat positiefs kunnen melden.

Nee, de laatste keer dat de monteur langskwam voor de televisie, toen was t zo. Hij moest Caiway bellen, geen idee waarom, maar voorruit.
Normaliter zou je denken, nou monteurs, die kunnen gelijk met iemand aan de lijn komen. NIET DUS! Ze lieten hem 30 minuten wachten.
Bedoel, hoe durven die criminelen dat aan te doen hun werknemers zo te behandelen na de klanten al op te lichten. Schandalig.

En het allerergste is nog. Via de telefoon, 90% kans dat je probleem niet word opgelost en je heel lang moet wachten.
Via internet, vooral twitter, behalve in t weekend, ze reageren binnen 1 seconde en lossen zo t probleem wat je hebt op.

Het is gewoon zeer frustrerend hoe zij met hun klanten en werknemers omgaan.

En dat wou ik dus even met u allen delen.

Groet, Herdervriend
 
Adios
Dit drama is al jaren aan de gang en blijkbaar is het Caiway ook niet gelukt met die nieuwe directeur een echt dienstverlend bedrijf te worden.

De wachttijden van de Caiway helpdesk zijn weer astronomisch lang.
Vaak zeer ondeskundige medeweerkers aan de lijn.
In het weekend technisch niet bereikbaar.

Echt klachten oplossen, alleen als het echt niet anders kan.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Bellen naar Caiway, NIET DOEN!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
TV herkend signaal niet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 02 okt 2023
Het kastje dat we niet hebben... CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 06 sep 2023
Advertentie