Onderwerp bekijken
Gebruik je een router/modem, post hier je ervaringen.
uitval verbinding met vuze/transmission
|
|
Hans67 |
Geplaatst op 06 May 2010, 17:54
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 06 May 2010 |
Hoi, Ik heb een probleem met het wegvallen van mijn internetverbinding met gebruik van torrent programma's als vuze en transmission op mijn Mac. Wanneer een van deze aanstaat valt mijn verbinding na een paar minuten, soms na een kwartier of een uur weg, met "normaal" internetten heb ik nergens last van. Het probleem is weer op te lossen door mijn Airport Express uit het stopcontact te halen en weer in te pluggen, het contoleledje op de airport blijft overigens gewoon groen. Mijn kabelmodem is volgens mij een docsis? er staat geen merk op (hij is blauw/grijs) Misschien heb ik een poort niet goed staan of zo, maar daar snap ik niet zo veel van........ Gr. Hans |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'uitval verbinding met vuze/transmission', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Geen verbinding met camera's | Algemeen | : 2 | 21 Mar 2024 |
Sommige apparaten geen verbinding met wifi | Eigen netwerk | : 1 | 31 Jan 2024 |
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta | Instellingen software | : 2 | 04 Sep 2023 |
Verbinding valt telkens weg | CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen | : 1 | 01 May 2022 |
Instabiele verbinding | CaiWay/Delta Glasvezel modem | : 1 | 06 May 2021 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie