Onderwerp bekijken
Deel je ervaring!
Digitale radio(via glas) op Philips Soundbar HTC6100/12
|
|
Namen00 |
Geplaatst op 25 September 2013, 19:39
|
![]() Activiteit ![]() » Maassluis » 3142CD Berichten: 2 Lid sinds: 25 Sep 2013 |
Hallo Caiway, Sinds kort heb ik glasvezel voor TV, Internet en telefonie. Nu heb ik al jaren een Philips SoundBar DVD home cinema HTS6100/12 naar tevredenheid. Deze heeft een tuner voor radio kabelantenne via coax (normale kabelingang oude radio/tv). Is er een mogelijkheid om de digitale radio op mijn Soundbar af te spelen en heb ik daar speciale kabels voor nodig? Een handleiding van mijn soundbar is te downloaden via http://www.philips.nl/c/soundbars/hts6100_12/prd/nl/?t=support. Ik hoor graag snel van jullie. Alvast bedankt. Niek van Namen |
|
|
Namen00 |
Geplaatst op 25 September 2013, 20:44
|
![]() Activiteit ![]() » Maassluis » 3142CD Berichten: 2 Lid sinds: 25 Sep 2013 |
Bedankt voor de snelle reactie. Rood/Witte stekker aangesloten. Geselecteerd op diverse aux-poorten, maar helaas nog geen geluid. Heb je nog een idee? Alvast bedankt. Niek |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Digitale radio(via glas) op Philips Soundbar HTC6100/12', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Radio via tv: geluid hapert, herhaalt of slaat over. | Algemeen | : 2 | 10 Dec 2024 |
Philips SmartTV plus internet | Hardware instellingen | : 1 | 29 Nov 2023 |
Geen ontvangst van radio WDR3 en WDR4 | Analoge radio of televisie storing | : 2 | 23 Jan 2023 |
Poort 80 openen voor internet radio | Hardware instellingen | : 4 | 24 Nov 2022 |
Digitale ontvanger | Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. | : 4 | 24 Sep 2022 |