obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
 Onderwerp afdrukken
Storing IJsselstein..
Siepko
Ik heb van af zaterdag avond rond 23:00 uur geen verbinding meer
Is er storing in IJsselstein ik woon in het zenderpark en de pop lokatie is bij
Brandweer en politie doorgang
 
mgm
Hier het zelfde verhaal (wijk de Baronnye). Geen melding te zien op de website van Caiway.
 
barcadi
Zal deze storing al bekend zijn bij caiway?
 
Tgri
Volgens mij niet. Belde net naar de helpdesk en daar werd alleen een storing in Schiedam gemeld. Hier in het centrum dus ook geen glas verbinding. Ik zie ook niet hoe je een storing kan melden buiten openingstijden van de helpdesk....
 
Adios
En in het weekend is de storingsdienst van Caway lekker vrij he Smile
 
barcadi
Tussen 3 en 4 uur vannachtWait ging bij mij het licht uit...
 
rhuijben
4:14 had ik nog verbinding vanaf ten minste 4:29 niet meer zegt mijn router.
 
Tgri
Storing lijkt opgelost. Tv decoder herstart en ik heb weer tv en internet werkt ook weer.
 
rhuijben
Caiway is aan het werk bij de POP.
Er is vannacht een stroom storing geweest.
 
rhuijben
Schuring heeft de stroomtoevoer hersteld namens cif, maar de verbindingen naar de huizen kwamen niet meteen online (Wel licht, maar geen DHCP). Gelukkig wordt dat nu meteen opgepakt door Caiway.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing IJsselstein..', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Langdurige storing doorgifte BBC 4 op TV-kanaal 139 Storing : 1 22 mrt 2024
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
storing wordt maar niet opgelost Storing : 1 24 jan 2023
Internet Storing Glasvezel Lunteren 28 sept 2020 18.00-24.00 Storing : 17 01 dec 2020
Frequent storing - balken - blokjes etc. Storing : 4 22 sep 2020
Advertentie