obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
Tijd staat niet goed in Airties
Fredy
De tijd van de Airties loopt een uur voor. EPG werkt nu ook niet goed, hoe stel ik de tijd weer goed in? Of is Caiway dit keer erg snel en is de zomertijd al ingesteld. Opnemen is nu ook niet mogelijk.
 
Caiway Webcare
Beste Fredy,

Het is door meerdere Airties gebruikers aangegeven en er wordt aan gewerkt om de tijd te corrigeren.

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Adios
Kan je nog wel opnames goed plannen via de Airties EPG ?
 
Fredy
De EPG loopt een uur voor, dus ik weet niet of de opnames dan wel op tijd beginnen.
 
Adios
Kan je de interne klok niet handmatig een uur terugzetten?
 
Fredy
Ik kan nergens een optie vinden om de tijd handmatig terug te stellen, maar er staat inmiddels een antwoord dat Caiway er mee bezig is. Als het net zo lang gaat duren als alles waar ze mee bezig zijn kan dat nog wel even zijn.Wink
 
Adios
Misschien doen ze er wel niks meer aan, omdat in de toekomst de Airties vervangen wordt door de verblindende Entone ..
 
Fredy
Het komt op z'n zachtst gezegd niet erg professioneel over. Lastig is het in ieder geval wel, ik heb al een paar programma's gemist omdat ik afging op de EPG. Sad
 
Fredy
De tijd staat nu weer goed, lijkt er toch op dat de zomertijd te vroeg is ingesteld. Is Caiway eindelijk een keer snel gaat het nog niet goed. Jammer.Sad
 
Caiway Webcare
De melding dat de tijd op de Airties niet goed stond is doorgegeven. Er bleek sprake te zijn van een software issue.

De storing is nu verholpen met het ingaan van de zomertijd. Helaas was eerder oplossen niet mogelijk.

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tijd staat niet goed in Airties', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TV herkend signaal niet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 02 okt 2023
Het kastje dat we niet hebben... CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 06 sep 2023
niet aangesloten Klacht over CaiWay/Delta : 1 29 mei 2023
Waarom niet verbaasd Algemeen : 1 19 feb 2023
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Advertentie